Wazu Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 Heisann, sitter her med ny cd-spiller, og klør etter å få denne montert. Men har støtt på litt problemer med å få utav den orginale bavaria spilleren. Det er 4 hull på siden, og sånn jeg har skjønnt det skal man stikke noe inn her, og så skal spilleren løsne. Jeg har prøvd å gjøre dette med 4 spiker, men spilleren sitter fremdeles dønn fast, selv når jeg tar godt tak i kassett-hullet og drar til. Noen som har gjort dette før, evt har noe gode tips til dette? legger ved et bilde av spilleren: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 Hvis du har noen umbrakonøkler med et "hode" på langenden burde det funke. Hvis ikke svinger du innom en sjappe som selger bilstereo. Eller så kan det godt være at BMWforhandleren din har noen slike nøkler liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V1Nk3lDyR Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Jeg brukte bare fire små skrutrekkere som jeg bare puttet inni de fire hølene, også trakk jeg bare spilleren ut, gikk som en drøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Ja, er bare å stikke inn 4 skrutrekkere, borr-tanger, strikkepinner el. lignende i de 4 hulla, så får du den ut. Finnes originale pinner du kan bruke også, mange Blaupunkt-spillere som har/hadde dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Jeg brukte bare fire små skrutrekkere som jeg bare puttet inni de fire hølene, også trakk jeg bare spilleren ut, gikk som en drøm Samme gjorde jeg også, spikrene dine er sikkert bare litt for kort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2006 takk for hjelpen, da var gamle spilleren ute, og den nye montert. tror problemet mitt var at spikrene var litt for tynne, men jeg fant noen slags tynne "teltplugger" som fungerte utmerke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå