Gå til innhold

Bmw E30 325i selges (SOLGT)


Neonlars
 Share

Anbefalte innlegg

Ja. Det var det min tur til å selge bilen med tungt hjerte. Grunnen til at jeg selger den er at jeg blir avhengig av varebil fra høsten av.

Det meste skal være kommet med i annonsen, men er det noe dere lurer på er det bare å spørre.

Det er en 83mod importert fra tyskland og ombygd til 325motor i Norge med nytt karrosseri fra en 86modell i Norge i 1988. Motor byttet i 1995. Alt er i vognkort!!!

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1156598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DÅSE Lars! :lol:

Fy faen jeg har lyst på den her ass, fyyy faen, i morra ringer jeg faen meg far og forstyrrern på ferie, dette her lar jeg ikke gå forbi uten å prøve! Ahhh, nå som jeg nettop har søkt på skole, vurderer å vente et år så jeg kan kjøpe denna, ååå, jeg sa det her i helga før jeg søkte, "kan sette MYE penger på at nå som jeg kanskje ikke skal ha ny bil så kommer det endelig en rå (fin, strøken 325) til salgs" Og jadda! :wink:

Hakke ord, faen! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ja. Bilen er fremdeles til salgs. La den jo tross alt ut i går da.. :P Når det gjelder hvor villig jeg er til å gå ned i pris så må dette nesten diskuteres. Har egentlig sagt at dette er mininum pris da jeg har brukt så mye penger og ikke minst tid på bilen. Evt selges billigere med noe mindre annlegg.. Bilen er særdeles fin. Er bare å ringe hvis det er noe dere lurer på.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ja. Bilen er fremdeles til salgs. La den jo tross alt ut i går da.. :P Når det gjelder hvor villig jeg er til å gå ned i pris så må dette nesten diskuteres. Har egentlig sagt at dette er mininum pris da jeg har brukt så mye penger og ikke minst tid på bilen. Evt selges billigere med noe mindre annlegg.. Bilen er særdeles fin. Er bare å ringe hvis det er noe dere lurer på.. :D

Jeg skrev hvis den fortsatt er til salgs om 2 uker. ;)

Jeg skal en tur opp til Hammerfest å jobbe i 2 uker, så jeg får ikke tid til å se på den før jeg kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fin bil, må jo bare si det.

Sorry for ot, men ossen har du fått mtech 2 stylingen på et karroseri fra før faceliften? Mye jobb?

Med fare for å gjenta meg selv, utrolig fin bil :)

Det er fordi bilen er totalt ombygd til facelift utgaven med komplett 325 karosseri.. M-Tech II stylingen var montert når jeg kjøpte den.. ;) Dersom den fremdeles er til salgs om 2uker er det bare å komme å se på den.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...