Aama_Racing Skrevet Juni 29, 2006 Skrevet Juni 29, 2006 så ut som en skikkelig fet bil, men mangler nyrer og feil baklykter, finnes jo slike crystal baklykter som er hvit og rød.. de er pene på slike biler.. men foe all del, pen bil..
-Sammy Skrevet Juni 29, 2006 Skrevet Juni 29, 2006 Nyrer liker vi, aller helst de fra 97' facelift'n. Felger og dekk synes jeg er helt ok, men du kunne gjerne ha høyglanspolert kantene dine. Så vidt jeg ser er ikke kantene lakkert, så da er det bare å sette igang med Autosol. Jeg ville og gått for et nytt ratt. Enten Orginalt m3, eller fra Momo i 12" (veldi gode å holde i:) .) Eksos: Skaff deg en to-rørs potte, gjerne fra Bastuck. De lager ordntli go'lyd og det er ikke så mange som har de, gir et lite særpreg. Fryktelig dårlig bilde desverre. Og nettingen ja, helst sort eller mørkere grå. Baklyktene hadde jeg byttet med enten hvit-rød m3 lykter eller noen LED lykter Heftig bil du har fått deg, velutstyrt ser det og ut til at den er. Med turbo?
///Magnus Skrevet Juni 29, 2006 Skrevet Juni 29, 2006 Lien skrev: Selg bilen og kjøp deg en som ser ut! Støtter den. For meg er ikke det her lenger en BMW... Men det er kanskje det som er meningen?
Soberg Skrevet Juni 29, 2006 Skrevet Juni 29, 2006 Får vell si meg enig med de fleste her nyrer og andre baklykter så har du en pen bil. Men din bil og din still.
Lien Skrevet Juni 29, 2006 Skrevet Juni 29, 2006 Hvorfor legger dere ut lange lister på hva han bør endre? Da blir jo bilen lik alle andre BMW og det er tydelig fått fram at denne IKKE skal ligne på en original BMW, noe jeg personlig ikke fordrar....
Custom Edition Skrevet Juni 29, 2006 Skrevet Juni 29, 2006 her MÅ det nyrer til..og fjern japselyktene,få på noe andre felger så kanskje det blir... lambodører passer til lambo...ikke til bmw..
Espenlis Skrevet Juni 29, 2006 Skrevet Juni 29, 2006 Fjerne decalene. Bare det gjør bilen 70% penere. Og så en hardtop i samme farge som nevnt hadde gjort susen. Muligens svart netting. Feite felger mener jeg da men...
///MoePower Skrevet Juni 29, 2006 Skrevet Juni 29, 2006 Jeg sier vel for det meste det samme som alle de andre, så jeg gidder ikke nevne det egentlig.. Men har du noen pene bilder av cab`en nede??
Mikaelft Skrevet Juni 29, 2006 Skrevet Juni 29, 2006 Grå netting er penest:) synest felgene er pene jeg, dyyp kant:p
Tech9 Skrevet Juni 30, 2006 Skrevet Juni 30, 2006 Pen bil som absolutt skiller seg ut, greit at noen er annerledes også (selv om de modsa nok ikke hadde vært mitt valg)..fargen var utrolig fin i virkeligheten (så deg utenfor Styling Tech i dag).. Er du herfra (Innherred) noe sted?
a-olsen Skrevet Juni 30, 2006 Skrevet Juni 30, 2006 Jeg satt og så i ett "gammelt" Max-Power blad hos en kamerat i går, og der var det jaggu bilde av denne blå bmw cab`n. Var oversikt over sånne steder der de hadde besøkt. Stod i overskriften; "Heftig turbo bmw" eller noe sånt, og så var det bilde av at den stod og spant opp litt gummi..
BMW_E34 Skrevet Juni 30, 2006 Skrevet Juni 30, 2006 du burde: - nyrer(konge med "E46"panser) - M3 felger(E46) - vekk med tattooene - andre baklykter men er fin ellers, blir bra dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå