_Ludde_ Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Skrevet Juli 31, 2006 plasma skivene koster 1380 ink frakt. Er bare til instrumentpanelet, men er du litt nevenyttig så klarer du fint å bytte ut alle røde pærer/dioder i bilen med blå.. okki, er i kontakt med selgeren nå, så han skal si ifra når han får inn nye e34 plater til meg. så da blir det sånne så fort de kommer. hehe.. kosta 990 skrev han til meg
_Ludde_ Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Skrevet Juli 31, 2006 lurer på en ting, når man handler fra koed? er det 25% moms\toll da??
Morbus Skrevet Juli 31, 2006 Skrevet Juli 31, 2006 Jepp, er dessverre det. Får en regning 2 uker senere på moms\toll.
_Ludde_ Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Skrevet Juli 31, 2006 okki. akkurat det jeg var redd, men kan man dra ned til danmark å hente da? eller blir det, det samma da?
Simen Malerbakken Skrevet Juli 31, 2006 Skrevet Juli 31, 2006 Du kan fritt til privat bruk medbringe varer for inntil 6000 ved utenlandsopphold over 24timer.
_Ludde_ Skrevet September 6, 2006 Forfatter Skrevet September 6, 2006 gått til innkjøp av M5 styling og interiør nå.. hehe satt inn interiøret igår, resten av stylinga idag.. hehe.. bilder kommer senere
Stonescream Skrevet September 6, 2006 Skrevet September 6, 2006 Svarte.. bilen din blir jo så fin at min sin småslitne blir stusselig. får passe på å ikke parkere nærme deg i fremtiden Ser fram til bilder av M5 interiøret. Har vanlig skinn jeg så bryr meg ikke med å sette inn sportsinteriør osv.
hartgecab Skrevet September 6, 2006 Skrevet September 6, 2006 okki. akkurat det jeg var redd, men kan man dra ned til danmark å hente da? eller blir det, det samma da? Send det til strømstad da vel. Bor jo like ved du. adressen blir da Ditt navn POSTE RESTANTE Postcenter S-45201 Strømstad I ditt tilfelle b-skiftjævel POSTE RESTANTE Postcenter S-45201 Strømstad
_Ludde_ Skrevet September 7, 2006 Forfatter Skrevet September 7, 2006 okki. akkurat det jeg var redd, men kan man dra ned til danmark å hente da? eller blir det, det samma da? Send det til strømstad da vel. Bor jo like ved du. adressen blir da Ditt navn POSTE RESTANTE Postcenter S-45201 Strømstad I ditt tilfelle b-skifjævel POSTE RESTANTE Postcenter S-45201 Strømstad Type du.. hehe
_Ludde_ Skrevet September 7, 2006 Forfatter Skrevet September 7, 2006 fått tatt ett bilde med mobilen, glemte igjen kameraet hjemme. skal ta fler bilder når det er bedre vær..
krist_olsen Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 innoparts.no funker ikkje nåoen som har link som funker?
jeebus Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 noen som vet hvordan jeg får bytta lys i instrumentlysa? evt åssen pærer jeg skal ha? vil bytte farge på dette, om det er mulig Kanskje dette hadde vært noe? Fåes kjøpt på innoparts.no hadde hvert helt max. hehe. men er det bare instrument eller?? er det rundt radion og ventilasjonsstyringa også? Du burde fylle bensin....
_Ludde_ Skrevet September 8, 2006 Forfatter Skrevet September 8, 2006 innoparts.no funker ikkje nåoen som har link som funker? prøv denne http://innoparts.no/innside.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå