grohl Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 OT gays... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 herregud, nå synes jeg det begynner å bli litt mange gamlinger her altså! at mykle skriver hehe, betyr ikke det at han skryter av det da ffs! synes forumet her begynner å bli mer og mer likt bmwccn forumet, utrolig mange som er moralens voktere.. menge gjør mye dumt, slik er det bare, og det kommer ALDRI til å stoppe, og det får dere bare leve med! han er i hvertfall voksen nokk til å innrømme det og stå frem som et eksempel på hva som kan skje vist du gjør noe dumt.. Faen altså, blir kvalm av slike komentarer, og "jeg er bedre å kjøre enn deg" og "jeg bruker mer blinklys en deg".. kjenner så vidt fyren og har pratet litt med han, og er en kjempe trivelig kar.. dere må ikke glemme at dere har vært ung selv og!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Hehe, ikke glemme at vi har vært ung? Dette overgår jo alt som heter for fornuft!! Må være totalt blottet for IQ. Hadde det skjedd en gang, at enn kjørte litt for fort, el lekte seg på en øde veg på fjellet\garden, la det gå. MEN, når det går 2 og 3 dager mellom hver gang, og denne mannen hevder at han ikke såg alvorligheten i det han har gjort, da, er det noe som ikke stemmer helt oppe i hode. At dere prøver og forsvare han ved å nevne at vi alle har vært ung, og folk gjør feil osv, bør tenke dere litt bedre om. Har kommet til å vært så jææævlig flau hadde dette vært meg. HEldigvis kjørte jeg bare litt for fort da jeg mista lappen, og det er slike ting man lærer av. Du har ikke lært noe som helst, selv om du påstår at du gjør det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mykle84 Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 ja du fikk jo sagt d du aama.. hehe. takker for støtten med deg også.. helt enig d er vel litt mange som skal prøve og være ett gått eksempel.. men d e vel mange som glemmer d att kkua har også vert kalv før.. hehe du kjørte litt for fort ja.. ja og no kjem du ikkje till og kjøre fort nåkkå meir meina du?? no kjem du til og holde fartsgrensen hele tia.. den der ble litt dum.. eller ka he du lært da?? hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Sainsbury: siden du vet hvem som har lært å ikke, så kan vel du lage en liste over hvem som har lært å hvem som ikke har lært her da!! hellandheiming Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 eh, jaok, jeg vet faktisk om optil flere her som har gjort det, en som har striburnet til dekkene smalt i fylla, og stukket av rett før purken kom og rukket og lagt om til dekk igjen.. så jeg synes ikke akkurat at dere kan si noe sånt, og han har faktisk ikke sagt at det var smart gjort.. han har og sagt at han skal forbedre seg, hva mer kan dere forvente da?? kan ikke reise i tid.. og å kjefte på han er faktisk ikke deres jobb, dere har kunn gjort dere opp en mening om han pga. det dere har lest.. så jeg synes faktisk ikke dere kan si noe før dere kjører 100% låvlig i trafikken.. han sier han ikke skal kjøre i fylla igjen, så hva mer kan dere forlange.. om noen virkelig har lyst å kjøre bil så er jeg faktisk ikke så naiv å tro at de ikke gjør det selv om de ikke har lappen... og slike personer greier ikke dere å nå inn til uansett! men han har faktisk innrømmet at han har gjort feil.. DET gjør ikke de som ikke bryr seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 ja du fikk jo sagt d du aama.. hehe. takker for støtten med deg også.. helt enig d er vel litt mange som skal prøve og være ett gått eksempel.. men d e vel mange som glemmer d att kkua har også vert kalv før.. hehedu kjørte litt for fort ja.. ja og no kjem du ikkje till og kjøre fort nåkkå meir meina du?? no kjem du til og holde fartsgrensen hele tia.. den der ble litt dum.. eller ka he du lært da?? hmm skulle bare mangle.. Jeg sakl erlig si at jeg ikke synes noe om fyllekjøring og har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det uten det er noe uhyre viktig.. Men jeg er da faen brette meg ingen engel bak rattet selv heller, og da synes jeg ikke at jeg kan komme med noen moralpreken heller!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Uten kommentarer, så blir fort et forum dødt!! Stå på gutta!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 ja du fikk jo sagt d du aama.. hehe. takker for støtten med deg også.. helt enig d er vel litt mange som skal prøve og være ett gått eksempel.. men d e vel mange som glemmer d att kkua har også vert kalv før.. hehedu kjørte litt for fort ja.. ja og no kjem du ikkje till og kjøre fort nåkkå meir meina du?? no kjem du til og holde fartsgrensen hele tia.. den der ble litt dum.. eller ka he du lært da?? hmm skulle bare mangle.. Jeg sakl erlig si at jeg ikke synes noe om fyllekjøring og har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det uten det er noe uhyre viktig.. Men jeg er da faen brette meg ingen engel bak rattet selv heller, og da synes jeg ikke at jeg kan komme med noen moralpreken heller!! Har ditt forsvar av Mykle84 ingenting å gjøre med at du kjenner han?! Å legge ut avisinnlegg som beskriver alt det idiotiske man har gjort og skrive hehe både her og der, ja det kan ikke forståes som annet enn at den aktuelle personen faktisk virker å være stolt av det han har gjort. Kanskje han synest det var utrolig norsomt og jævlig kult? Det er iallefall sånn som jeg tolker dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 ja, men da tålker du det ut i fra det du har lest, ikke noe annet. han la det ut som et eksempel.. å skrive hehe, er fort gjort når du f.eks sakl avslutte en setning elns, og som man lett skriver uten å tenke noe serlig over det.. og jo, det har litt med at jeg kjenner han. MEN jeg kjenner han ikke så godt at jeg ikke kunnet sagt alt det dere sier, så jeg synes det blir feil av deg å si det på den måten.. og NEI, det kan ikke forsvares, men det kan heller ikke endres på, og han har nevnt optil flere ganger at han skal forbedre seg og formulerer seg på en slik måte at han angrer litt.. så synes dette "hehe" argumentet ditt blir litt tynt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Hehe, ikke glemme at vi har vært ung?Dette overgår jo alt som heter for fornuft!! Må være totalt blottet for IQ. Hadde det skjedd en gang, at enn kjørte litt for fort, el lekte seg på en øde veg på fjellet\garden, la det gå. MEN, når det går 2 og 3 dager mellom hver gang, og denne mannen hevder at han ikke såg alvorligheten i det han har gjort, da, er det noe som ikke stemmer helt oppe i hode. At dere prøver og forsvare han ved å nevne at vi alle har vært ung, og folk gjør feil osv, bør tenke dere litt bedre om. Har kommet til å vært så jææævlig flau hadde dette vært meg. HEldigvis kjørte jeg bare litt for fort da jeg mista lappen, og det er slike ting man lærer av. Du har ikke lært noe som helst, selv om du påstår at du gjør det... Må være totalt blottet for IQ. Fan mann. hvordan kan du si slik om en person uten å kjenne han!? og siden du har mistet lappen selv engang... så regner jeg med at det ikke var første gangen du trykket på gasspedalen, og weeubs unkelblå kom å tok lappen. så ikke kom her å kjeft. når du selv har brytet loven så kraftig at du mistet lappen . unkel blå jorde vel bare veiene tryggere med å ta fra deg lappen vil jeg tro forresten. makan te frekkas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Denne saken bør jo være en vekker for mange på dette forumet. Er ganske mange som har lagt ut diverse videoer som vil resultere i at purken tar lappen ifra en. En bør vel i det minste være så lur at en f.eks. sladder bilskiltet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Hehe, ikke glemme at vi har vært ung?Dette overgår jo alt som heter for fornuft!! Må være totalt blottet for IQ. Hadde det skjedd en gang, at enn kjørte litt for fort, el lekte seg på en øde veg på fjellet\garden, la det gå. MEN, når det går 2 og 3 dager mellom hver gang, og denne mannen hevder at han ikke såg alvorligheten i det han har gjort, da, er det noe som ikke stemmer helt oppe i hode. At dere prøver og forsvare han ved å nevne at vi alle har vært ung, og folk gjør feil osv, bør tenke dere litt bedre om. Har kommet til å vært så jææævlig flau hadde dette vært meg. HEldigvis kjørte jeg bare litt for fort da jeg mista lappen, og det er slike ting man lærer av. Du har ikke lært noe som helst, selv om du påstår at du gjør det... Må være totalt blottet for IQ. Fan mann. hvordan kan du si slik om en person uten å kjenne han!? og siden du har mistet lappen selv engang... så regner jeg med at det ikke var første gangen du trykket på gasspedalen, og weeubs unkelblå kom å tok lappen. så ikke kom her å kjeft. når du selv har brytet loven så kraftig at du mistet lappen . unkel blå jorde vel bare veiene tryggere med å ta fra deg lappen vil jeg tro forresten. makan te frekkas! Word! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Er no forskjell å kjøyre litt fort i EDRU tilstand å fyllekjøyre. Slutt å forsvar den dotten!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Er no forskjell å kjøyre litt fort i EDRU tilstand å fyllekjøyre. Slutt å forsvar den dotten!!!!!!!!! nå var da det bare ett eksempel. forsvarer han ikke. bare syns det er tåpelig av han å skrive slike innlegg når han har brytet loven sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå