Gå til innhold

Lapplaus Racing

Anbefalte innlegg

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

her var det mye vas...har dere glemt dere selv ? har dere aldri spint ut litt dekk? Å miste førerkortet for det der, er jo direkte tragisk.

Tror ikke du har lest alle innleggene her.....

Joda, har nok det. Jeg prøver holde meg til topic og ikke evt annet som ramler inn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja og for og nevne d igjenn da so va dn fyllekjøringen dagen derpå og greit nåkk so kjørte i litt for fort.. men kom ikkje her og fortell meg d att d e ingen som he kjørt bil dagen derpå her uten og vite om dei he promille i blodet.. og d va bare ei sak og d att i kjørte fra purken d kanj i no sei i kanj skryte om for d e no bare bra.. og du som mista lappen for att du hadde kjørt for fort, tenk om du bare hadde kjørt fra dem da.. men men.. nåkk om d.. i he faktisk tenkt til og holde me i skinnet til i fer igjenn lappen og da ska i no prøve og beholde den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De stakkars gutta som har mista lappen er det faen meg synd på.. Bedre at de er ute å burner "litt" :lol: og er sosiale enn at de sitter inne og doper seg.. Men derimot "mykle" eller hva du kaller deg, du er en satans idiot! Og du som skal bli far.. Fyllekjøring er det ingen unnskyldning eller tilgivelse for. Utsetter andre for fare, samt deg selv. Slutt med det der :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mykle: Du skriver at du skal skjerpe deg og at du "angrer" på det du har gjort. Men du mener at det er bra å kjøre fra politiet, og at det er noe å skryte av. Med den moralen du viser, er det da rart at folk tror du ikke har lært?

Jeg er 100% sikker på at du kommer til å kjøre som et svin igjen. Med eller uten lappen. Så får det bli opp til deg å bevise at jeg tar feil.

Dr_S: Alt vaset er rettet mot Mykle. Det er heldigvis ikke mange som kan fortelle slike skrytehistorier om seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke glemme at vi har vært ung?

Dette overgår jo alt som heter for fornuft!!

Må være totalt blottet for IQ. Hadde det skjedd en gang, at enn kjørte litt for fort, el lekte seg på en øde veg på fjellet\garden, la det gå. MEN, når det går 2 og 3 dager mellom hver gang, og denne mannen hevder at han ikke såg alvorligheten i det han har gjort, da, er det noe som ikke stemmer helt oppe i hode.

At dere prøver og forsvare han ved å nevne at vi alle har vært ung, og folk gjør feil osv, bør tenke dere litt bedre om.

Har kommet til å vært så jææævlig flau hadde dette vært meg. HEldigvis kjørte jeg bare litt for fort da jeg mista lappen, og det er slike ting man lærer av.

Du har ikke lært noe som helst, selv om du påstår at du gjør det...

Må være totalt blottet for IQ. Fan mann. hvordan kan du si slik om en person uten å kjenne han!?

og siden du har mistet lappen selv engang... så regner jeg med at det ikke var første gangen du trykket på gasspedalen, og weeubs unkelblå kom å tok lappen.

så ikke kom her å kjeft. når du selv har brytet loven så kraftig at du mistet lappen . unkel blå jorde vel bare veiene tryggere med å ta fra deg lappen vil jeg tro ;)

forresten. makan te frekkas! :applause:

"Sitat 1 rbnett.no:

Han har utsatt andre for alvorlig fare - til dels livsfare. På til dels gravende måte har han gjentatte ganger overtrådt den grunnleggende aktsomhetsbestemmelsen i vegtrafikkloven, understreker Romsdal tingrett i dommen mot 21-åringen fra Rauma. De fant ham skyldig i flere tilfeller av ukontrollert villmannskjøring.

Dette er en av grunnene jeg vil kalle denne "mannen", for en som er totalt blottet for IQ. Akkurat om det har noe med iq'en å gjøre kan vel kanskje diskuteres, men jeg går ut ifra det, siden han ikke har blitt frikjent for å være sinnsyk i gjerningsøyeblikket.

Sitat 2 rbnett.no:

Tapet av førerkortet gjorde ham enda farligere langs vegene. Natt til tirsdag 25. oktober kjørte han fra en politipatrulje med blålysene på. Dette var på riksveg 656 i Skodje. Ifølge dommen holdt han svært høg hastighet over en uoversiktlig bakketopp der fartsgrensa var 50 km/t. Det samme gjorde han i en oversiktlig sving i 60-sona. Da kjørte han også på feil side av vegen.

I retten anslo tiltalte at hastigheten hans under denne kjøringen kunne være mellom 110 og 130 km/t, uten at han hadde sjekket speedometeret.

Dette forsterker utspillet mitt om denne personens IQ. Eller som tidligere sagt, ikke funnet noe bevis på at han er sinnsyk i gjerningsøyeblikket.

Sitat 3 rbnett.no:

Kjøringen retten så alvorligst på, skjedde tre dager seinere. Litt etter 11-tida fredag 28. oktober råkjørte han ned Ørskogfjellet på sunnmørssida.Retten fant det bevist at 21-åringen da hadde 0,6 i promille. Hastigheten var svært høg hastighet. Samtidig kjørte han dels midt etter vegen, dels på feil side. Slik holdt han på å kollidere med en møtende bil.

Unnamanøveren gjorde at tiltaltes bil skrenset på tvers av vegen over en strekning på 200 meter. Så traff den autovernet og fikk store skader. Dermed ble bilen stående på tvers av vegen og sperre trafikken i begge retninger. Tiltalte tok da føttene fatt. Derfor gikk det flere timer før politiet fikk ham til blodprøve.

Han unnskylder seg tidligere at alle kan ha bakrus, og ha litt promille. MEN, har han fortsatt glemt at han er lappløs???

Sitat 4 rbnett.no

I fjor høst kjørte han ut på marka for å passere en traktor. Forsøket mislykkes og bonden visste at tiltalte manglet førerkort. Han åpnet derfor bildøra for å sikre seg at 21-åringen ble der til lensmannen kom. Med bonden i døråpningen rygget 21-åringen bakover. Dermed ble mannen feid bakover i klem mellom døra og bilen. Bondens sønns klarte imidlertid å dra faren unna slik at han ikke falt over ende.

Til alle dere som prøver med små, skjulte forsøk på å forsvare denne karen, les godt det over.

Da skjønner dere at jeg ikke skjønner at han har lært noe som helst......

Og at dere kan sammenligne mitt "lovbrudd", med det som er sitert over, bør seriøst lese GODT igjennom, og tenke dere en ekstra gang over hva som egentlig kunne skjedd.

Jeg mistet lappen pga av en kontrollert forbikjøring av 1 eldre person, som kjørte 10 km under fartsgrensen over en lengre strekning. Jeg var tålmodig, og vente lenge til jeg fikk meg klar og god oversikt, noe som jeg ble rost for av politiet, OG som var grunnlaget til at jeg nå for tilbake lappen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke glemme at vi har vært ung?

Dette overgår jo alt som heter for fornuft!!

Må være totalt blottet for IQ. Hadde det skjedd en gang, at enn kjørte litt for fort, el lekte seg på en øde veg på fjellet\garden, la det gå. MEN, når det går 2 og 3 dager mellom hver gang, og denne mannen hevder at han ikke såg alvorligheten i det han har gjort, da, er det noe som ikke stemmer helt oppe i hode.

At dere prøver og forsvare han ved å nevne at vi alle har vært ung, og folk gjør feil osv, bør tenke dere litt bedre om.

Har kommet til å vært så jææævlig flau hadde dette vært meg. HEldigvis kjørte jeg bare litt for fort da jeg mista lappen, og det er slike ting man lærer av.

Du har ikke lært noe som helst, selv om du påstår at du gjør det...

Må være totalt blottet for IQ. Fan mann. hvordan kan du si slik om en person uten å kjenne han!?

og siden du har mistet lappen selv engang... så regner jeg med at det ikke var første gangen du trykket på gasspedalen, og weeubs unkelblå kom å tok lappen.

så ikke kom her å kjeft. når du selv har brytet loven så kraftig at du mistet lappen . unkel blå jorde vel bare veiene tryggere med å ta fra deg lappen vil jeg tro ;)

forresten. makan te frekkas! :applause:

"Sitat 1 rbnett.no:

Han har utsatt andre for alvorlig fare - til dels livsfare. På til dels gravende måte har han gjentatte ganger overtrådt den grunnleggende aktsomhetsbestemmelsen i vegtrafikkloven, understreker Romsdal tingrett i dommen mot 21-åringen fra Rauma. De fant ham skyldig i flere tilfeller av ukontrollert villmannskjøring.

Dette er en av grunnene jeg vil kalle denne "mannen", for en som er totalt blottet for IQ. Akkurat om det har noe med iq'en å gjøre kan vel kanskje diskuteres, men jeg går ut ifra det, siden han ikke har blitt frikjent for å være sinnsyk i gjerningsøyeblikket.

Sitat 2 rbnett.no:

Tapet av førerkortet gjorde ham enda farligere langs vegene. Natt til tirsdag 25. oktober kjørte han fra en politipatrulje med blålysene på. Dette var på riksveg 656 i Skodje. Ifølge dommen holdt han svært høg hastighet over en uoversiktlig bakketopp der fartsgrensa var 50 km/t. Det samme gjorde han i en oversiktlig sving i 60-sona. Da kjørte han også på feil side av vegen.

I retten anslo tiltalte at hastigheten hans under denne kjøringen kunne være mellom 110 og 130 km/t, uten at han hadde sjekket speedometeret.

Dette forsterker utspillet mitt om denne personens IQ. Eller som tidligere sagt, ikke funnet noe bevis på at han er sinnsyk i gjerningsøyeblikket.

Sitat 3 rbnett.no:

Kjøringen retten så alvorligst på, skjedde tre dager seinere. Litt etter 11-tida fredag 28. oktober råkjørte han ned Ørskogfjellet på sunnmørssida.Retten fant det bevist at 21-åringen da hadde 0,6 i promille. Hastigheten var svært høg hastighet. Samtidig kjørte han dels midt etter vegen, dels på feil side. Slik holdt han på å kollidere med en møtende bil.

Unnamanøveren gjorde at tiltaltes bil skrenset på tvers av vegen over en strekning på 200 meter. Så traff den autovernet og fikk store skader. Dermed ble bilen stående på tvers av vegen og sperre trafikken i begge retninger. Tiltalte tok da føttene fatt. Derfor gikk det flere timer før politiet fikk ham til blodprøve.

Han unnskylder seg tidligere at alle kan ha bakrus, og ha litt promille. MEN, har han fortsatt glemt at han er lappløs???

Sitat 4 rbnett.no

I fjor høst kjørte han ut på marka for å passere en traktor. Forsøket mislykkes og bonden visste at tiltalte manglet førerkort. Han åpnet derfor bildøra for å sikre seg at 21-åringen ble der til lensmannen kom. Med bonden i døråpningen rygget 21-åringen bakover. Dermed ble mannen feid bakover i klem mellom døra og bilen. Bondens sønns klarte imidlertid å dra faren unna slik at han ikke falt over ende.

Til alle dere som prøver med små, skjulte forsøk på å forsvare denne karen, les godt det over.

Da skjønner dere at jeg ikke skjønner at han har lært noe som helst......

Og at dere kan sammenligne mitt "lovbrudd", med det som er sitert over, bør seriøst lese GODT igjennom, og tenke dere en ekstra gang over hva som egentlig kunne skjedd.

Jeg mistet lappen pga av en kontrollert forbikjøring av 1 eldre person, som kjørte 10 km under fartsgrensen over en lengre strekning. Jeg var tålmodig, og vente lenge til jeg fikk meg klar og god oversikt, noe som jeg ble rost for av politiet, OG som var grunnlaget til at jeg nå for tilbake lappen!

Men vist du ventet så lenge med å ta forbikjøringen og han hadde 10 km/t under fartsgrensen, og vegen var så oversiktelig som du skal ha det til, så hadde ikke du trengt å brutt lappegrensen for å ta forbikjøringen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en rask og sikker forbikjøring...! Sa jeg at det jeg gjorde ikke var ulovlig? Nevnte jeg at jeg ikke synes dette var riktig av politiet? Jeg vet at jeg kjørte for fort, og innrømmet det med en gang da de vinket meg inn! Så ta deg sammen litt, og tenk deg om før du skriver neste innlegg.

Du prøver fortsatt og sammenligne lovbruddene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aama racing. Nå er du barnslig. Hvem er det vel ikke som ønsker seg raskt forbi? Det er STOR forskjell på å kjøre forbi i kanskje 120Km/t på en oversiktlig strekning og det som din venn Mykle har gjort. Utrolig at du kan forsvare slikt bare for at fyren er grei.

Ok, jeg har ingen problemer med å være venner med folk som har gjort noe galt, men jeg forsvarer dermed ikke det gale de har gjort. Slikt får du overlate til Staff og co.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...menge gjør mye dumt, slik er det bare, og det kommer ALDRI til å stoppe, og det får dere bare leve med...!

Hadde det bare vært så vel, at alle kunne leve med det. Men slik kjøring kan føre til at noen uheldige i en møtende bil ikke lever så mye lenger. Å dette skal vi bare stille oss likegyldige til? Tenk dere om! En slik "slik er det bare" holdning vitner om lite modenhet og mangel på forståelse og respekt for sine medmennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en gjeng moral-voktere noen av dere er !!!

Ikke smart å kjøre som Mykle-fanten har gjort, men faen!!

Fyllekjøring er lavmål,er enig..Men dagen DERPÅ!? Det har jeg gjort kan jeg si, uten å skryte av det...!

Hvem her har ikke brutt fartsgrensene ca 200 ganger?

Ikke kom å si at dere bare kjører svin på bane,ikke si at dere ikke har testet bilen? For noe jævla tull,herregud...

Eller, er det bare meg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...