Espenlis Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 "men i skal no gjer mitt beste for og ikkje kjøre i fylla igjen" Høres ut som du faktisk MÅ kjøre i fylla. "hehe.. men i kanj no sei d sånn att d er mer som en leik d og kjøre fra purken.. hehe" Bra du tar alt med et smil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 de fleste har vel kommet til skade for å kjøre med promille i blodet, men det er forskjell på å kjøre etter deu har sovet i 8-10 timer og ha 0,4 i promille enn å kjøre fra en fest til en annen, hjem fra fest etc. etter å ha kjørt ned en helflaske vodka sammen med et par sommerøl;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Vel ehrnst: -For politiets alkometer og norges lover er det ikke det spøtt forskjell å kjøre med promille i blodet samme kveld eller dagen derpå...og hvis du tror at du er mere opplagt til å kjøre med 0,5 i promille om morran enn om kvelden; prøv å kjør mc i bakrus. Det er da du finner ut at koordineringen likevel ikke er på topp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 er fult klar over det, og praktiserer selv 16 timers regel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Hvis noen har en server jeg kan plassere et regneark jeg fikk en gang i 1998, så gi meg et vink - der kan man regne sånn ca. ut hvor lenge man bør vente før man kjører bil etter å ha inntatt alkohyler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Vel ehrnst: -For politiets alkometer og norges lover er det ikke det spøtt forskjell å kjøre med promille i blodet samme kveld eller dagen derpå...og hvis du tror at du er mere opplagt til å kjøre med 0,5 i promille om morran enn om kvelden; prøv å kjør mc i bakrus. Det er da du finner ut at koordineringen likevel ikke er på topp. Hehe, har du litt dårlig erfaring med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 NSS: Nei, jeg har mista lappen et par ganger ja, men aldri for fyllekjøring. Men det er ikke min skyld (ref. tiden jeg bodde i Romsdal) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Så da tror jeg alle her i forindelse med denne diskusjoen er enige. Det er farlig, ikke farlig og kanskje litt farilg å kjøre i fylla, og en må ungå det, prøve å unngå det og ikke unngå å kjøre i fylla. Politiet er fæle, ikke fullt så fæle og snille, og en skal behandle dem med lite og mye respekt. Å miste lappen er både tøft og lite bra, å bør både reklameres for og dysses ned. Kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Så da tror jeg alle her i forindelse med denne diskusjoen er enige. Det er farlig, ikke farlig og kanskje litt farilg å kjøre i fylla, og en må ungå det, prøve å unngå det og ikke unngå å kjøre i fylla. Politiet er fæle, ikke fullt så fæle og snille, og en skal behandle dem med lite og mye respekt. Å miste lappen er både tøft og lite bra, å bør både reklameres for og dysses ned. Kjempebra! He-he. Diplomatisk uttalelse må man si. Jeg er ikke uenig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mykle84 Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 E-36 328:D der va utrulig bra skrevet og som trotto sier er heller ikkje i uenig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Til Trotto: Hva slags bil hadde du når du bodde i Romsdalen da? Holdt du sammen med gutta på Vike Racing? Send gjerne PM, hvis du vil være diskret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 PM sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå