Gå til innhold

Lapplaus Racing

Anbefalte innlegg

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

de fleste har vel kommet til skade for å kjøre med promille i blodet, men det er forskjell på å kjøre etter deu har sovet i 8-10 timer og ha 0,4 i promille enn å kjøre fra en fest til en annen, hjem fra fest etc. etter å ha kjørt ned en helflaske vodka sammen med et par sommerøl;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel ehrnst: -For politiets alkometer og norges lover er det ikke det spøtt forskjell å kjøre med promille i blodet samme kveld eller dagen derpå...og hvis du tror at du er mere opplagt til å kjøre med 0,5 i promille om morran enn om kvelden; prøv å kjør mc i bakrus. Det er da du finner ut at koordineringen likevel ikke er på topp. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen har en server jeg kan plassere et regneark jeg fikk en gang i 1998, så gi meg et vink - der kan man regne sånn ca. ut hvor lenge man bør vente før man kjører bil etter å ha inntatt alkohyler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel ehrnst: -For politiets alkometer og norges lover er det ikke det spøtt forskjell å kjøre med promille i blodet samme kveld eller dagen derpå...og hvis du tror at du er mere opplagt til å kjøre med 0,5 i promille om morran enn om kvelden; prøv å kjør mc i bakrus. Det er da du finner ut at koordineringen likevel ikke er på topp. ;)

Hehe, har du litt dårlig erfaring med det? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da tror jeg alle her i forindelse med denne diskusjoen er enige. Det er farlig, ikke farlig og kanskje litt farilg å kjøre i fylla, og en må ungå det, prøve å unngå det og ikke unngå å kjøre i fylla. Politiet er fæle, ikke fullt så fæle og snille, og en skal behandle dem med lite og mye respekt. Å miste lappen er både tøft og lite bra, å bør både reklameres for og dysses ned. Kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da tror jeg alle her i forindelse med denne diskusjoen er enige. Det er farlig, ikke farlig og kanskje litt farilg å kjøre i fylla, og en må ungå det, prøve å unngå det og ikke unngå å kjøre i fylla. Politiet er fæle, ikke fullt så fæle og snille, og en skal behandle dem med lite og mye respekt. Å miste lappen er både tøft og lite bra, å bør både reklameres for og dysses ned. Kjempebra!

He-he. Diplomatisk uttalelse må man si. Jeg er ikke uenig. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...