Andreas 750iL Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Har bestilt 2 innsatsfilter til min e38 750iL fra Kollevold Rally Import AS, å det begynner å bli godt over 1 1/2 mnd siden, å ikke fått de enda. Lurer på å bare kanselere bestillingen, å heller bestille fra noen andre. Jeg holder til i Sør Trøndelag, noen som vet hvem som kan ha det i den regionen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Hva med å ringe og spørre etter det? De på Kollevold er flinke folk, så det er vel bedre å ringe de for å spørre hvor filteret blir av enn å etterlyse det her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2006 Har ikke muligheten til å ringe fra der jeg er nå, har skrevet mail. Har ikke fått svar på min siste mail. Den forige så sa de at de filtrene jeg hadde bestilt trolig kom med neste forsendelse. Er begrensett telefontilgang her i afganistan, å jeg vil gjerne at filtrene ligger i posten til jeg kommer hjem. 3 uker til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 bestilte et KN57kit til min e36 og før påske.. via telefon.. har ikke fått noe enda.. Edit: har fått svar på mailen nå, så de ordner nok opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Aha! Da skjønner jeg selvfølgelig hvorfor du ikke har ringt! De pleier som sagt å være seriøse, men det kan jo glippe for de også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2006 Ja det skjer det av og til, men som sakt noen som vet om noen forhandlere som er rask på labben...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Ja, www.sandtler.de Raske, dyktige og har greie priser. Har handlet mye med dem og alt har blitt levert før antatt leveringstid. Bedre kan det ikke bli Send en mail til Stefan Bänker. Han snakker meget bra engelsk og er veldig hyggelig. De sender til Norge også, No problem. Mailadressen hans er: verkauf@sandtler.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Hva med Koed ? ... Daniel og Geir Ove svinger jo innom her rett som det er... ... Det var dagen reklame... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Har ikke muligheten til å ringe fra der jeg er nå, har skrevet mail. Har ikke fått svar på min siste mail. Den forige så sa de at de filtrene jeg hadde bestilt trolig kom med neste forsendelse. Er begrensett telefontilgang her i afganistan, å jeg vil gjerne at filtrene ligger i posten til jeg kommer hjem. 3 uker til... Er du oppe i Mes? sist jeg var dær så var det flust med satelitt telefoner og vanlige.. kan ikkje være så vanskeli d dær da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2006 Passer som regel dårlig med tjenesten og div oppdrag, må jo gå an å komunisere via mail i dag... Det er jo det som er enklest for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR.H Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 Synd Kollevold er så treige til å svare på mail, dem har tapt en del tusen på å ikke svare i tide, da jeg har funnet andre som vil selge med rabatter i tilegg! Og jeg har spart tid og penger. Hender det kommer tilbake en fyldig mail, med litt instruksjoner osv, det er positivt, men da har jeg allerede hatt varene i flere dager, da andre er på hugget når det gjelder salg og service. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 Prøv å ring istedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2006 Da fikk jeg endelig snakket med Kollevold Rally Import AS på telefon. Å bestilt de 2 filtrene fra K&N som jeg trenger, de hadde ikke bestilt opp filtrene som de sa de hadde gjort på e-mail. Men nå er feilen rettet opp. Venter spent på post om 14 dagers tid. Håper jeg ikke får 4 filter nå da...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Da fikk jeg endelig snakket med Kollevold Rally Import AS på telefon. Å bestilt de 2 filtrene fra K&N som jeg trenger, de hadde ikke bestilt opp filtrene som de sa de hadde gjort på e-mail. Men nå er feilen rettet opp. Venter spent på post om 14 dagers tid. Håper jeg ikke får 4 filter nå da...hehe Hehe, noen ganger går det litt fort oppå der, hvertfall nå som det er rally-sesong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2006 hehe, ja regner med det. Bra det ordner seg til slutt. Men kan bli klart bedre å komunisere via mail... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå