325i-Handicapraser Skrevet Juli 1, 2006 Skrevet Juli 1, 2006 Kyosho, Sintech, Tamiya osv, lager 1:10 strømbiler og bensinbiler du får kjøpt driftedekk til dem! sjekk f.eks ut www.nortrading.no
DaggEn Skrevet Juli 1, 2006 Skrevet Juli 1, 2006 Dette såg jo ekstremt artigt ut.. Fikk lyst til å prøve..
mAZE Skrevet Juli 1, 2006 Skrevet Juli 1, 2006 Dette så artig ut ja.. Skulle hatt en slik bil å leke seg med.. Hvor mye koster disse a?
325i-Handicapraser Skrevet Juli 1, 2006 Skrevet Juli 1, 2006 ca 2500kr tenker jeg.. ferdig med alt av utstyr!
a-olsen Skrevet Juli 1, 2006 Skrevet Juli 1, 2006 Ser veldig artig ut ja, men tror det skal en goood del trening til... Men som man sier; øvelse gjør mester!
mAZE Skrevet Juli 1, 2006 Skrevet Juli 1, 2006 2500 bare? Ja, da blir det en slik en når feriepengene kommer.. Og såklart blir det bmw karosseri..
///Thomas Skrevet Juli 2, 2006 Skrevet Juli 2, 2006 MÅ få meg E30 M3 kaross til min nitro drifte bil.... Er 1/10 de bruker, og ofte bare med pvc rør på felgene... Kjøpte just egne drifting dekk til min, litt mer tak enn med pvc... Bruker somregel el.biler til drifting, men syntes det er fetere med nitro... Man kjøper ombyggingssett til driftebil eller en ferdigrigga bil som f.eks. denne: http://www.hpieurope.com/kit-info.php?p ... 01〈=en RC drifting anbefales på det sterkeste
///MoePower Skrevet Juli 2, 2006 Skrevet Juli 2, 2006 Kyosho selger meget brae nitro og elbiler! Har 3 biler fra kyosho (nitro/bensinbiler da..) Den ene er en firhjulstrekkt subaru impresa jeg har byggd om il bakhjulstrekk (noe som var MEGET enkelt! ) Den andre er en skikkelig racing som ikke er mere enn toppen 5mm høy fra bakken med bakhjulstrekk og det hele! på den har jeg gummidekk fremme, åsså har jeg helt stive gummi, nesten plastdekk bake! Den er sykt rå å sladde med! Spinner som bare det på asfalten! Forøvrig gjør subaruen det også, men den har myke gummidekk og er ikke fullt så lav og har skikkelige dempere.. Men det er jo en rallybil for å kjøre på grusbaner med å slikt.. Åsså har jeg en Sandmaster MK2 også.. Bakhjulstrekk med store brede bakdekk med litt knaster i, å tynne smale fordekk med null og niks spor i mer eller mindre! Den tar seg ekstremt godt frem i terreng! Det er en ren buggy/terrengbil det! Er morsomt å kjøre, men det er ikke alltid de vil starte, og det er mye skruing.. Omentrent hver gang, til hver andre gang man kjører er det noe som må fikses..
Analex Skrevet Juli 2, 2006 Skrevet Juli 2, 2006 Kjenner igjen det med skruinga ja.. På de fuelbilene jeg hadde var det 2 timer skruing pr. 30 min kjøring.
///MoePower Skrevet Juli 11, 2006 Skrevet Juli 11, 2006 Kjenner igjen det med skruinga ja..På de fuelbilene jeg hadde var det 2 timer skruing pr. 30 min kjøring. Stemmer vel bra det ja Nei mine biler er lagt på hylla for lenge siden.. Har kjørt sunn begge diffene på subaruen, mistet en drivaksling til buggyen, å den racingbilen jeg hadde er ribbet, og demperne er helt utslitte/slarkete.. menmen.. Mye morsommere å kjøre ekte Daihatsu i skauen, eller være i garagen å fikse opp gamle E23`er
Hanzo/// Skrevet Juli 11, 2006 Skrevet Juli 11, 2006 http://www.nortrading.no/default.asp?pa ... oduct=5505 er dette en ok bil eller??
ReiRud Skrevet Juli 11, 2006 Skrevet Juli 11, 2006 helt rått!!!! fan at jeg har kjørt i stykker rc bilen min da...bra tips det med plast"dekk"! MÅ til tr.heim en dag for å kjøpe reservedeler Med trimma motor (skal gå 120km/t!!!!!!) så ryker akslinger og "clutsh" fortere en fanden selv... Men jævli moro når det funker da rc biler anbefales til alle!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå