Gå til innhold

Radiatoren lekker!!!

vinh_huu
 Share

Anbefalte innlegg

Har et problem med radiatoren på en 528 (e39)! Det lekker fra ekspansjontank nede ved oringen, hjelper det med å bare bytte oringen og liten pakning sement eller må jeg bytte hele radiatoren (radiatoren har overopphetet før!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hesiann, er en svakhet hos bmw disse radiatorene. På min bil trodde jeg også at det var lekasje i pakningen på ekspansjonstanken, men det viste seg at det var sprekk i plastikken bak ekspansjonstanken. Så nå lekker den lite grann. Vil ikke anbefale kanel, da dette kan tette varmeaaparatet ditt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samm hos meg! det var første tegn til at topppakningen var gåen.! blir fårmye trykk i vannet! slik at plasten bak sprekker!

men nå er jo ikke sikkert at det er det samme hos deg ;)

blir bilen varm å? eller bare lekker den?=Eeee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror selv at det er plasten som sprekker på ekspansjontanken... men skal prøve og bytte ut oringen. Tror det hjelper? Motoren går som vanlig, den bare lekker på det stedet. noe andre ideer enn egg og kanel.... hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme problem på min. En får kjøpt et stoff hos os bildeler som skal være spesielt egnet for slike lekkasjer, et stoff som er bedre enn vanlig radiatortett, da dette ikke skaper avleiringer i kjølesystemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...