vinh_huu Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Har et problem med radiatoren på en 528 (e39)! Det lekker fra ekspansjontank nede ved oringen, hjelper det med å bare bytte oringen og liten pakning sement eller må jeg bytte hele radiatoren (radiatoren har overopphetet før!). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 tror ikke du må bytte radiator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinh_huu Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2006 dette er mitt første bmw og er ny i forumet, noe ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 radiator-tett.. fåes kjøpt på bensinstasjoner, dersom det bare er en liten sprekk ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 eller kanel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 Hesiann, er en svakhet hos bmw disse radiatorene. På min bil trodde jeg også at det var lekasje i pakningen på ekspansjonstanken, men det viste seg at det var sprekk i plastikken bak ekspansjonstanken. Så nå lekker den lite grann. Vil ikke anbefale kanel, da dette kan tette varmeaaparatet ditt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 samm hos meg! det var første tegn til at topppakningen var gåen.! blir fårmye trykk i vannet! slik at plasten bak sprekker! men nå er jo ikke sikkert at det er det samme hos deg blir bilen varm å? eller bare lekker den?=Eeee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 eller kanel McGyver har også brukt egg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinh_huu Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2006 Jeg tror selv at det er plasten som sprekker på ekspansjontanken... men skal prøve og bytte ut oringen. Tror det hjelper? Motoren går som vanlig, den bare lekker på det stedet. noe andre ideer enn egg og kanel.... hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 Hadde samme problem på min. En får kjøpt et stoff hos os bildeler som skal være spesielt egnet for slike lekkasjer, et stoff som er bedre enn vanlig radiatortett, da dette ikke skaper avleiringer i kjølesystemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 samme driten hos meg nå gitt.. har bare prøvd med megametall å noe sika der.. får se da.. bedre enn ikkeno.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 Tror ikke den tåler fint og varmt vær, det var det som tok knekken på min ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 så på mythbusters at egg funker.. Jeg hadde ikke villet prøvd å fikse den med egg selv. Tror ikke det holder så veldig lenge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå