oas3k Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 Måtte bare le når jeg så dette. Linken er hentet fra en artikkel i Vg om høye bensinpriser. http://n24.no/makro-og-politikk/article1373314.ece Hvor langt har vi sunket, når det lages en guide som denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 Dette var vell det man kalle en unødvendig artikkel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 leste den jeg også... er en del mennesker som ikke vet hvordan bilen fungerere i praksis... mange mennesker som bruker bil kun som transport og ikke ser gleden i det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 HVis man ikke har råd til å kjøre som man selv ha tenkt for å spare bensin,da kan man la bilen stå! Kjører som jeg selv har tenkt å fyller bensin hvor/når uansett pris! Men er enig om at bensinprisen er høy! 12,09kr/L her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oas3k Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2006 4. Kast skrotet En helt vanlig ”synd” er at vi kjører omkring med unødvendig lass i baksetet og bagasjerommet. For hver 50 kilo ekstra vekt i bilen, går bensinforbruket opp med en til to prosent. Synes den var ekstrem, hvor mye skrot har man ligende i bilen å om man fjerne 50kg skrot sparere man ca 0,24 øre pr liter. Kan tenke meg han karn som skrev artikkelen sykkler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Trokke dette er ment å være lese stoff for oss bmw'ere: 5. Ha en plan Aller viktigst er det likevel å planlegge kjøringen på forhånd. En tur til butikken og barnehagen på èn gang er rimeligere enn to turer. Plan? Jeg kjører fordi det er gøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Haha, dummeste jeg har sett Går for langt når man må lage sånt.. "Punkt 2: Sot ned motoren din" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Dette er faktisk dei nye "bilreglane" mine... Har nettopp fjerna 50kg og faktisk. Heiv ut tomflaskene og tømte askebegeret! Bruker faktisk berre 1.13 liter per mil mot 1.14 før... *lure på ka eg ska bruka dei sparte pengene på* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Vet at billig bensin gjelder ikke den søndagen jeg skal fylle sant? 12.20kr på meg i går takk.. Onsdag var den ca 50øre billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 uff fyllte for 12.89kr her i mandal på en søndag... bruker altid og fylle 98 octan da,vet ikke om det er helt nødvendig men føler meg bedre av og fylle 98 på tanken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Kjøyre til Vinje for å fylle eg 11.08 pr liter Her i Vik på Shell er det nesten 13 kr Så det er rådyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Hadde flaks i går jeg da skjønner jeg, fylte for 10,45 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå