Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har mistet nøkkelen til bilen min :( det er en 92mod e36, hvordan skal jeg få brukt bilen igjen? må jeg bytte ut alle låsene!? har bygget om noen låser på VAG biler, men går dette ann også på bmw? så jeg kan bare få tak i en nøkkel og bygge om låsen til å passe den nøkkelen?!

PS:HASTER!!!

Skrevet

Billgste for deg er vel å bestille en ny hos en BMW forhandler...Da må du ha med vognkort.

Alle BMW`er ble jo levert med 4 nøkler hvor er de andre da?

Skrevet

okai takk for svar, resten av nøklene har jeg ikke peiling på hvor er henn! har bare hatt bilen i 5-6mnd, så det går ann å bygge om låsene så da passer den nye nøkkelen?

Skrevet

puhh... nå ble jeg lettet visste seg at bilen(som stod hos en kamerat i natt) var opplåst og at det lå en ekstra-nøkkel i hanskerommet som jeg ikke visste om, makan til flaks! takk for tipsa gEIRA og m6 bjørn:)

Skrevet
De gir deg ikke, du må betale 2-3 tusen kroner for et nytt nøkkelsett som passer låsene som står orginalt på bilen din.

?

Du kan kjøpe en(1) nøkkel om du ønsker det.

Jeg betalte 400,- stk til e36 med startsperre.

Skrevet
puhh... nå ble jeg lettet visste seg at bilen(som stod hos en kamerat i natt) var opplåst og at det lå en ekstra-nøkkel i hanskerommet som jeg ikke visste om, makan til flaks! takk for tipsa gEIRA og m6 bjørn:)

På fest i går kanskje hehe :drink:

Skrevet

ja, hehe (hvordan skjønte du det:p) våkner opp idag med mistet nøkkel-knipe, ingen t-skjorte og skamklypt (nesten skinnet) og det står vigrid i bak-skallen min... så ja kan si det sånn at det ble fuktikgt i går!

Skrevet

Kommer helt annpå hva slags nøkkel du har. Startsperre\fjernbetjent sentral\design\lys\innfellbar\osv.

Vet min ikke er like billig som deres hvertfall. Og prisen var basert på et sett, ikke en nøkkel.

Skrevet

Om du ikke har en sånn superfancy nøkkel så¨kan dette gjøres hos de fleste låsesmeder. Jeg har ofte bestilit meg ny nøkkel hos Møre Beslag.. en gang låste jeg inne nøkkelen i bilen like nedom der... gikk bare opp, ga de reg nr. de fant låsekoden, laga en ny nøkkel, jeg betalte 85,- og vips.. en ny nøkkel=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...