Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her e da bilen min

59000km, 220HK , 550 Nm , 3.0l 6-syl. commonrail turbodiesel motor, chip, steptronic automatgir, blå metallic, sportsseter i todelt Silverstone sort/grått skinn, org. M-pakke, tosidig klimaautomatikk, angeleyes xenon, ASC (elektronisk stabilitet/antispinn), HiFi Professional DSP CD-stereo m/CD-skifter, multifunksjons M-sportsratt, servotronic, cruise control, regnsensor, klimabelegg på frontrute, aut. blendbart speil, el. soltak i glass, org. alarm, sort himling i kupe, M-sportsunderstell II, sportseksos,

org. ekstra mørke bakvinduer, el. solgardin i bakvindu, solgardiner i bakdører, ryggeradar, kjørecomputer, fjernstyrt sentrallås og bagasjeromsåpner, setevarme, el. speil/4 vinduer, midtarmlene, skipose i bakseterygg, Webasto hjelpevarmer, hvite blinklys,

høyglans shadowline lister, ABS, servo, airbag, lave tåke-/kjørelys foran,

18" alu sommerhjul 235/40 + 265/35 (nye felg og dekk),

Strøken bil

http://www.xthost.info/aamaas/bilen2.JPG

Trykk på bilda for å få stort bilde! gi gjerne en kommentar ;-))

20051116heimehosroy00218vv.th.jpg

dsc0063717bk.th.jpg

nyebilen74el.th.jpg

nyebilen35dc.th.jpg

nyebilen28vg.th.jpg

nyebilen40sx.th.jpg

nyebilen50mm.th.jpg

Etter å ha kjøpt dinna bilen her so he ej nok blitt BMW frelst!

Ska oppgradere stereoen, litt synd å gjer noke me anlegget når d e so bra orginalt men må man så må man ;-)

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fikk jo kjempefort positiv respons på bilen min!

kjempe kjekt d!

angående bilstereo så tar jeg gjerne imot tips for hva jeg skal gjøre ;-)

også hvilke komponenter som blir anbefalt!

kriteriet er at spilleren skal være orginal og at alle høgtalere må bli skjult innenfor orginal dekselene på bilen!

kan jo ikkje ha noe jalla anlegg når det gjelder lyd eller utsjåande på anlegget i en slik bil! i tillegg så må jeg nok renske heile bagasje rommet og beholde alt til den dagen bilen skal selgest igjen!

Skrevet

Gratulerer med en nydelig E39. Ble en stor oppgradering med facelift lyktene :).. Til orientering heter det 530dA og ikke 5.30DA ;)

Skrevet
Helt sykt nydelig bil, og meget pen farge, men sommerfelgene kunne blitt byttet til noen M5 felger eller noe. :wink:

Jepp skrive litt sunnmørsk, e frå verdens perle, VOLDA he he

ligge for tida å duppa nede i den persiske gulf ;-))

Skrevet

pokker svarte no på feil innlegg der ;-))

ja ja slik e d å være ny, M5 felga tja, hadde godt kunne tenkt mej 19" tommera me men men første prioritering blir nok stereoen som skal oppgraderast ;-))

Men d e no monge so faktisk lika dissa felgane me, ekje noke hast frå mi si side enda å skifte felga men d e godt muli d blir gjort en gong i framtida ;-)) :lol:

Skrevet

Ja grattis me ny bil,den var utrulig fin altså, du sku hatt deg sportstoler framme ogi potta bak so hade da blitt enda bedre.

Bilstereo ja ikkje enkelt med orginalt,blir lett jalla løysninger på det,eg har skifta til Pioneer AVH-P5700 + ipod med forsterker og subb baki, syns da blei den beste løysninga siden eg hadde den kjipaste kasett spelaren.

Du får ha lykke te me nye gliste kosa deg mykje me den og husk meld deg inn i Bmw car club Norge mykje gøy der. 8)

Skrevet

Nydelig bil :) kunne veldig gjerne tenkt meg en e39 akkurat sånn selv (bortsett fra at jeg ville hatt manuell gir og noen fete 19" med kant :) )

nydelig farge både inn og utvendig.

liker også den tanken om at du vil oppgradere anlegget men ikke ødelegge orginal looken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...