Gå til innhold

Anlegget som kommer inn i 520'n


Anbefalte innlegg

Neste steget innom stereo nå, er vel å oppgradere spilleren min, da min begynner å bli sliten. (etter at jeg ikke jorda bra nok og kvelda utgangene mine). så jeg får sendt den på rep, og en ny en. den jeg har sett på, og most likely kommer til å kjøpe meg er DEH-P88RS da jeg allerede har DEH-77 og er MEGET fornøyd med denne.. Liker også knotter på hver side og børsta stål,. og ikke minst, en BRA spiller UTEN masse farger og dill dall som flyr over skjermen og irriterer meg.. GUD!!!!

dehp88rslargeeb9.th.jpg

dehp88rslalargefi9.th.jpg

dehp88rsralargehy0.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sann som den er nå så blinker den vel? Iverterer fargene? så blått blir sort og sort blått..??

Stemmer det. Fargene inverteres hvert 30 sec ca. Dårlig opplegg av pioneer må jeg virkelig si.

edit: fant det i instruksjonsboka nå. Takker igjen Nautiluz ;)

edit2: beklager OT poster _Ludde_ :oops:

Har fulgt med på tråden din nesten siden begynnelsen. Ser konge ut det her. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sann som den er nå så blinker den vel? Iverterer fargene? så blått blir sort og sort blått..??

Stemmer det. Fargene inverteres hvert 30 sec ca. Dårlig opplegg av pioneer må jeg virkelig si.

edit: fant det i instruksjonsboka nå. Takker igjen Nautiluz ;)

edit2: beklager OT poster _Ludde_ :oops:

Har fulgt med på tråden din nesten siden begynnelsen. Ser konge ut det her. :D

takk takk. ja, har hvert moro å få ting i fanget av Nautiluz må jeg si. hehe.. bare få inn en ny spiller så er jeg veldig fornøyd for en stund håper jeg.. da blir det nok rolig.. bare litt sånn utseende messig, har jo ikke fått laga no plate rundt bassen inne i bilen enda, så det ser ikke så veldig bra ut egentlig. men men, det kommer nok. og må også legge noe under plata bak, for den vibrerer litt.. og det er en smule irriterende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Nå er det virkelig på høy tid å få oppdatert her litt syns jeg..

Har fått gjort litt små endringer.:)

Har nå fått inn en ny spiller..:D Pioneer sin DEH-P88RS.. Endelig..

Har også satt inn ett nytt front sett: Focal K2P og lyden er meget mye bedre allerede..

Har tenkt til å gjøre enda litt fler justeringer etterhvert.

blandt annet:

- Oppgradere til K3P

- 2 stk Focal forsterkere

(med dette betyr det at min Kicker ZX700.5 forsterk er til salgs. for 3500.-)

Bilder:

p1010003oz0.th.jpg

p1010013ej9.th.jpg

p1010008tz7.th.jpg

p1010007lw3.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Nå er det litt oppgradering på gang igjen, skal ha inn en 13" sub, og oppgradere fra K2P til K3P.. Skal bytte forstrerkere etterhvert, men det er ikke riktig enda.

Så er en 11" Focal sub og en Kicker Forsterker til salgs nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skal inn med K3P ja, blir skikkelig ombygg av dashen da? ;) tenkte på d samme selv men jeg vil ikke ha 6,5" i dashen så jeg har 3" der akkurat nå, men skal inn med 4".

Ikke dumt å få inn et 3veis da du løfter lydbilde mye mer en med 2veis + mindre fasefeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...