Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva med nye M6-felgen? Den er utroooolig rå på E39. Eneste problemet er vel at de ikke passer rett på en e39, så det krever litt jobb. Men det kommer vel en løsning så fort det blir laget replika-felger av de... :wink:

Ellers så har jeg selv BBS RX II, som jeg synes kler E39 utrolig bra. Fått mange komplimenter for de. Der får man jo både skrudde felger OG polert kant...

M6 felgen er fet den, men så åpen som den er krever den at du setter av litt penger til oppgradering av bremser også hvis det skal se bra ut :)

Skrevet

Min tidligere 535 hadde jeg "hartge" felger fra GS bildeler.

8.5x19" forran og 9.5x19" bak med 235 på front og 265 bak. Syns de kler E39 veldig bra..

Finn1.jpg

Skrevet
Rart at ingen har nevnt OZ Cerez :? .. Vannvittig kule felger :lol:

De heter OZ Ceres :D

Og hvis ikke jeg tar helt feil, så har dem gått ut av produksjon, så dem er vanskelig og få tak i :)

disk13.jpg

Men ja, gromme til tusen :)

• 2 weeks later...
Skrevet
Har du handlet felg enda? Sleng ut bilder av resultatet, jeg venter i spenning ;)

Skulle gjerne gjort det, men saken er at jeg enda ikke hadde handlet bilen når jeg la ut posten, men var helt sikker på å få den. Da bilen plutselig "glapp ut av hendene mine" er jeg nødt til å se meg om etter annen bil, E39 eller E46. Var vel kanskje litt vel ivrig når jeg begynte å se etter felger før jeg hadde fått bilen, hehe.

Felgene jeg vurderte å bestille var disse:

http://www.felgimport.no/photoalbum/vie ... l&id=36483

Uansett, takker for mange gode tips.

Skrevet
Samme felger som jeg fikk satt på min i går det der... :D

Nå strør du salt i såret, hehe.. Har du bilder? Nysgjerrig på hvordan det ville sett ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...