Tommy Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Se der ja.. Kjekke bilder. Synd jeg ikkje kan si d samme om treffet. Har aldri vært på et dårligere organisert treff. Hadde d ikkje vært for d fine været, hadde d vel bara vært traktorer som hadde møtt opp. Blir nok ikkje noe cartease på denne gjengen igjen, om ikke noe drastiske forandringer blir gjort!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Så ut til å være noen heftige biler på dette treffet . Tar gjerne disse to jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Hvor mye vil du gi da?? 5 serien er min, og M3`en er kompisen min sin. og en annen kompis av oss hadde med seg en "M3" turbo. Men ingen fikk premie Burde såfall fått premie for at vi holdt ut hele helga på d møkka treffet,hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Syntes det så meget dårlig ut jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 legg merke til bimmers skiltplatene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Hvor mye vil du gi da?? 5 serien er min, og M3`en er kompisen min sin. og en annen kompis av oss hadde med seg en "M3" turbo. Men ingen fikk premie Burde såfall fått premie for at vi holdt ut hele helga på d møkka treffet,hehe Har du noen flere bilder av 5'ern din? Så tøff ut på det bildet der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Har et jeg fant, men har tatt noen bilder i helga, så skal legge ut noen flere når jeg får lasta di opp. Men på dette bildet mangler øyelokk, M-lister, M5 list bak og bakrute senker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 ehhh? MÅ være under 18... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Ja, og? Var det 18 årsgrense? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 det er dattera til tommy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2006 ehhh? MÅ være under 18... Det er datteren min ja, å hun er bare 13 år. Så hun slapp å betale ingangsbillett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Okei, beklager;) Trodde noen hadde knipset 'babes' men knippsa av ei som er litt for ung bare. Beklager, siden jeg heller ikke vet hvem som var fotografen, kunne jo vært deg såklart, beklager igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 "Babes" er vel å ta hardt i, de damene jeg så som vaska bil var ikke mye pene. Hadde heller vaska bilen selv hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Har et jeg fant, men har tatt noen bilder i helga, så skal legge ut noen flere når jeg får lasta di opp.Men på dette bildet mangler øyelokk, M-lister, M5 list bak og bakrute senker. De eflgene passer så sinnsykt bra på e39! Ser ut som en deilig bil det der. tøff frontfanger også. Øyelokk? hmm..... Fin uten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå