Gå til innhold

E46, Business CD og AUX inngang


Anbefalte innlegg

Har en Business CD-spiller i en E46 uten CD-veksler og har skaffet meg en adapter for å kunne kople til en MP3 spiller, ikke iPod.

http://www.nexxia.co.uk/iPod_MP3_Adaptors/images/CTVBMX002.jpg

Men problemet er at jeg ikke har noen manual til min CD-spiller og jeg får ikke byttet lydinngang slik at jeg får lyd fra MP3-spilleren.

Hvis jeg trykker to ganger på CD-knappen står det bare CD 1 -01 i displayet men ingen lyd fra MP3-spilleren.

Noen tips? Eller noen som kan skaffe manualen til Business spilleren.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare jeg som ikke klarte å feste en av pluggene skikkelig. Fungerer glimmrende men jeg må ha full guffe på MP3 spilleren for å samme lydnivå som CD og radio (har testet med mobilen også), men det funker.

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Så det er slik å forstå at Business CD-spilleren på E46 har en aux-inngang? (RCA?) - hvor når jeg i så fall denne? :)

EDIT: Ser fra linken over at jeg tydeligvis må ha en slik dings i så fall ja. Noen flere som har testet dette, hvordan er lydkvaliteten på dette kontra å koble ipod via icelink og cdvekslerinngang mon tro? Burde vel bli minst like bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare jeg som ikke klarte å feste en av pluggene skikkelig. Fungerer glimmrende men jeg må ha full guffe på MP3 spilleren for å samme lydnivå som CD og radio (har testet med mobilen også), men det funker.

Takker for svar.

Hvordan er lydkvaliteten??.....har nå en aux inngang via en omformer som bruker antennekabelen, men er ikke helt imponert over lydkvalitetet...blir som å høre på radio liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare jeg som ikke klarte å feste en av pluggene skikkelig. Fungerer glimmrende men jeg må ha full guffe på MP3 spilleren for å samme lydnivå som CD og radio (har testet med mobilen også), men det funker.

Takker for svar.

Hvordan er lydkvaliteten??.....har nå en aux inngang via en omformer som bruker antennekabelen, men er ikke helt imponert over lydkvalitetet...blir som å høre på radio liksom..

Synes ikke det er noe særlig forskjell mellom CD og MP3-spilleren (aux). Forutsatt at det sangene er rippet i grei kvalitet. Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...