jani Skrevet Juli 4, 2006 Skrevet Juli 4, 2006 nice den bilen der ja:)RÅE frånt og bak lykter.. åssen er de??? oxo er det panserforlenger?..
BalleKnalle Skrevet Juli 4, 2006 Skrevet Juli 4, 2006 Grattis med ny bil (mmm.... kake) Synes du skal beholde felgene og sette i sort netting på bilen.
Steffan C Skrevet Juli 4, 2006 Skrevet Juli 4, 2006 Velkommen til dette gode forumet, fin BMW med litt for mye plastik, men flotte hjul .
hartgecab Skrevet Juli 4, 2006 Skrevet Juli 4, 2006 digger de felgene! Rett og slett nydlige.. Grattis med ny bil.
Rap|d Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Skrevet Juli 4, 2006 Gratulerer med fin bil. Siden du spør om meninger må jeg være ærlig og si at jeg liker felgene dine bedre enn baklyktene og bakfangeren . Nydelig høyde på vogna... !!! Vet du hvor mye den er senket og med hva? Apex senkesett.. Senket 14 mm foran å 12 mm bak Helt ideelt..
Rap|d Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Skrevet Juli 4, 2006 Lurer på å få baklyktene røde med sort øvre del (blinklyset bare).. Noen som har formening om hvordan det kan bli? sett d før? Har tro på at det kan bli en fin kombinasjon
Dr_S Skrevet Juli 5, 2006 Skrevet Juli 5, 2006 Jeg kan overleve plastikken, hvis du bytter baklyktene Fin med facelift!
[space] Skrevet Juli 5, 2006 Skrevet Juli 5, 2006 Lurer på å få baklyktene røde med sort øvre del (blinklyset bare).. Noen som har formening om hvordan det kan bli? sett d før? Har tro på at det kan bli en fin kombinasjon Pent det! Har ingen eksempler her nå men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå