Rap|d Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Jaja.. da var jeg BMW-frelst! Gikk til innkjøp av en -98 mod, E-39, 520iA. Dette er en MEGET strøken bil med masse pene detaljer. Pent stylet og pen i lakken. Interiøret ser ut som det ble satt inn i går. Legger ut noen bilder så dere ser litt.. Flere kommer senere Tar gjerne imot tips og råd Felgene på bildet er 19" m/235/35ZR19 på.. Fungerer fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Gratulerer med ny bil, og velkommen til forumet! Stylingen er ikke helt min smak. Forvent deg pepper fra flere enn meg når det gjelder grått gitter i fangerne. (Bakfangeren blir forørig litt for "fast and furious" for meg) Felgene er deilige på den bilen, og senkingen ser kanon ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rap|d Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2006 ":2i9vfy1f]Gratulerer med ny bil, og velkommen til forumet!Stylingen er ikke helt min smak. Forvent deg pepper fra flere enn meg når det gjelder grått gitter i fangerne. (Bakfangeren blir forørig litt for "fast and furious" for meg) Felgene er deilige på den bilen, og senkingen ser kanon ut. Enig! Gitteret er på vei til å bli sort så den saken er grei.. syns felgene passet godt ja, men har litt lyst på noen kant-felger Kanskje noe overdrevet styling men syns den ser grei ut jeg Eller så skal også baklyktene tones noe ned slik at de ikke virker så veldig "bling-bling".. Takk for feedbacken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Gratulerer med ny bil og velkommen til forumet Jeg sitter i samme båt som [space]. Stylingen ble litt for mye kebab for meg, og på slike biler er diskre styling tingen. (M-tech). Du har noen lekre felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Hei! Gratulerer med ny bil! Blir alt for mye plastik for min del. Men innerst inne så er det jo en flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Gratulerer med ny bimmer! Jeg digger e39, men har ikke sans for "lexus-lykter". Bra at du skal gjøre gitteret sort også. Dette er da min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
najtrox Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Liker selv mye bedre m styling til disse, men det passet fint med senken og felgene forsåvidt Sort gitter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik2k Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 lit for mye plast for min smak, men fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Gratulerer med fin bil. Siden du spør om meninger må jeg være ærlig og si at jeg liker felgene dine bedre enn baklyktene og bakfangeren . Nydelig høyde på vogna... !!! Vet du hvor mye den er senket og med hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Sort gitter Men ellers var det jo litt grom da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Pen bil! Men liker ikke helt fronten, tror den kunne blitt finere med m styling? Men rompa var bra, og selfølgelig felgene..de er helt rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 nydelig bil.. jeg henger meg på lasset her.. sett i sort netting. og jeg tror du vil få en cleanere bil.. slik jeg ser det. så fremheves baklyktene og gitteret i fanger'ne dine mer enn hva selve stylingen gjør. og der er jo antakeligvis en grunn til att stylingen har blitt montert? for å bli lagt merke til. men, absolutt en nydelig. bil. jeg gleder meg til å se den med svart netting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Helt enig jeg å. Allllllt for mye dilldall, men felgene er helt rå. E-39 passer best med m-styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Fin bil Er ute etter e39 selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Pen bil liger ikke helt fangern foran men sikkert penere live:) nice felger ja:) Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå