Gå til innhold

Ja da har jeg også fått meg BMW :D

Share

Anbefalte innlegg

Jaja.. da var jeg BMW-frelst! :D Gikk til innkjøp av en -98 mod, E-39, 520iA. Dette er en MEGET strøken bil med masse pene detaljer. Pent stylet og pen i lakken. Interiøret ser ut som det ble satt inn i går. Legger ut noen bilder så dere ser litt.. Flere kommer senere :) Tar gjerne imot tips og råd :) Felgene på bildet er 19" m/235/35ZR19 på.. Fungerer fint :)

52036ae.th.png

52048gc.th.png

52025gc.th.png

52069eh.th.png

52011yi.th.png

52081gj.th.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil, og velkommen til forumet!

Stylingen er ikke helt min smak. Forvent deg pepper fra flere enn meg når det gjelder grått gitter i fangerne. ;)

(Bakfangeren blir forørig litt for "fast and furious" for meg)

Felgene er deilige på den bilen, og senkingen ser kanon ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2i9vfy1f]Gratulerer med ny bil, og velkommen til forumet!

Stylingen er ikke helt min smak. Forvent deg pepper fra flere enn meg når det gjelder grått gitter i fangerne. ;)

(Bakfangeren blir forørig litt for "fast and furious" for meg)

Felgene er deilige på den bilen, og senkingen ser kanon ut.

Enig! Gitteret er på vei til å bli sort så den saken er grei.. syns felgene passet godt ja, men har litt lyst på noen kant-felger :wink: Kanskje noe overdrevet styling men syns den ser grei ut jeg :) Eller så skal også baklyktene tones noe ned slik at de ikke virker så veldig "bling-bling".. :lol: Takk for feedbacken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil og velkommen til forumet :)

Jeg sitter i samme båt som [space]. Stylingen ble litt for mye kebab for meg, og på slike biler er diskre styling tingen. (M-tech). Du har noen lekre felger.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig bil..

jeg henger meg på lasset her..

sett i sort netting. og jeg tror du vil få en cleanere bil.. slik jeg ser det. så fremheves baklyktene og gitteret i fanger'ne dine mer enn hva selve stylingen gjør. og der er jo antakeligvis en grunn til att stylingen har blitt montert? for å bli lagt merke til.

men, absolutt en nydelig. bil. jeg gleder meg til å se den med svart netting :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...