Gå til innhold

E21 323i 1978


propan
 Share

Anbefalte innlegg

Det må du gjøre vettu :)

Jås- jeg er så lat at jeg ikke gjør det selv engang ;)

Eller heller mangel på tålmodighet/produkter og evne til å faktisk klare å få denne tilnærmet ripefri. Men mannen lover å få den bra,så da stoler vi på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Sånn går no dagan :)

Fører koooste seg på bane-det gjorde ikke motor :(

Oljetrykk fallt på vei hjem,råde nr 4 har lager fulgt med rundt noen ganger :(

Veiv og ny råde er til rep,rådetapp 3 hundredeler slitt,så mannen polerer og jukser det inn med litt mer klem,blir goood nå.

Men råden er mulig å få ut uten å demontere topp og stempel fant jeg ut idag,så det var lykke :)

8ype4uda.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyretta skiver. Snart klar nå :)

[ Bilde ]

De skivene. Har de aluminiumsnav med løse skiver?

Hvem selger evt lette skiver med alu nav?

Ja det er alu adapter hub. Org Willwood skiver.

Adapter er custom. Men Willwood har kommet med mange løsninger siste åra,så mulig de har.

E46/e36m3 har vel også flytende skiver med alu nav org.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vi driver i samme bransje på flere felt....:) min motor er plukka i molekyler nå, og venter på en relativt stor pakke med nye deler. Min var dog ikke noe alvorlig galt med før jeg starta da...:) ordner seg dette,så må jeg få haike ei runde neste år...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer. Denne er bra hele veien ellers. Heldigvis markant lite skade nå også. Motor har gått drøye 100k bare heldigvis.

Den er nok i orden til uka igjen om jeg får tid. Er nok ikke noe mer kjøring i år,men blir bare dårlig humør av å vite at den ikke er i orden.

Sees neste år på treff, prøve å få med meg ett par ekstra da. Virket som de fleste syntes det var bra på e30 meet,så får prøve å få med meg det :)

jajyne9u.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan virke sånn da ja. Jeg hadde antydning på nr 2 også,men det var ikke mer enn polering.

Jeg polerte veiva og filte litt på en ny råde på nr 4 for å ta inn 3 hundredeler.

Så alt i alt har havariet kommet på under 1000 lappen. Nå bytter jeg endel pakninger etc i tillegg også. Men havner under 3 lapper.

Så med unntak av timene så var det hell i uhell dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og har havari på nr4. vill annbefale deg i sjekke oljepumpa de. på min gikk overtrykks ventilen ekstremt tregt. sleit med og få den ut. så når den åpnet ville den ikke klare og stenge igjen. sleit med og få den ut. gikk mye lettere etter rengjøring. men fortsatt noen riper som bremset litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...