Patrick B Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Satan den var pen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2006 Takker,men den er ikke så pen enda,mye igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Å jo! Den er nok pen allerede du Rå farge!! Den burde du IKKE finne på å skifte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2006 Nei nei,fargen skal få bli. Men er veldig i tvil om listene skal få forbli blanke eller shadowline. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Blanke, helt klart! Jeg liker kombinasjonen mellom chrome og sort/mørkegrått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 PENT! minner meg om gamle 323i'en pappa hadde når jeg var liten utrolig lik.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Blanke, helt klart!Jeg liker kombinasjonen mellom chrome og sort/mørkegrått. Jepp helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Jeg ville vurdert å bygge om til bensindrift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Nei nei,fargen skal få bli.Men er veldig i tvil om listene skal få forbli blanke eller shadowline. shadowline propan, uten tvil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Se her ja, ser ut som ett prakteksemplar som kommer til å bli heftig når du er ferdig med oppgradering . Når det gjelder listene, så mener jeg denne klassikern må ha blanke . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Var litt vanskelig å modde på bildet i og med at det hadde liten oppløsning, men her har du i allefall bilen din med shadowline: Å her med blanke lister og stripe: Du er vel enig i at det er best å beholde listene og det blanke? Listene går for mye i ett hvis du velger å gjøre shadowline av dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2006 Jeg går for blanke lister. 2 ting avgjør På det modda bildet til 728i(takk forresten)syns jeg shadowline var fint,men-det er sorte felger på det bildet,og jeg skal ha blanke/sølv. Så da blir det mer stilrent med bare blanke lister-koksgrå-sølv striper-koksgrå-sølv felger. Så på dette bildet her blir det riktig liksom syns jeg Og nr to så får jeg ikke kjøpt shadowline til bakrutene fordi det er vipperuter,og da er alternativet syregrunning,sort matt=MYE jobb. Så da folkens blir det blanke lister. Og jeg går som regel alltid mot strømmen,nå er det veldig in med shadowline-så da blir det tidløse blanke lister... Takker for innspill. Jeg kan ta ett bilde med høyere oppløsning ved en senere annledning så kan du modde det igjen 728i,så en ser hvordan det hadde blitt med shadowline og riktige felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Dette blir flott!!!! Jeg er ikke helt overbevist om felgvalget ditt, men så er jeg nok mer "originalpoliti" enn deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 flott bil behold chromen du ja støtter dæ i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2006 Dette blir flott!!!! Jeg er ikke helt overbevist om felgvalget ditt, men så er jeg nok mer "originalpoliti" enn deg Du kan kalle meg halvt orginalpoliti,jeg liker det orginalt også,men det skal ikke gå på bekostning av ytelse og slikt. Jeg er på jakt etter BBS RS 9x16 med 0 og 15 i innpress hvis det hjelper,men det koster MYE penger og er nesten umulig å få tak i. Time vil show. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå