Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg spørre teit, men greier du å grave fram modellbil av en E28 i skala 1/24 eller 1/18, så er jeg meget interessert.... :wink:

Skrevet
E36 M3 coupe i cosmos svart hadde vært noe. Skal lakke opp igjen bilen (1:1 bilen) så kunne jeg tatt med 1:18 bilen i boksen også.. ;)

Er mange som er interessert i E36 M3,men desverre har ikke jeg tilgang på det gjennom de fabrikatene jeg selger. Var i produksjon for noen år tilbake. Men kan love at dersom det kommer en relasering med E36 M3 modellbiler så skal jeg stå først i køa :wink:

Compact finnes ikke i 1:18 skala. E28 må jeg sjekke litt rundt....

Skrevet
Hva med E39?

E39 er ikke frigitt av BMW,så den er ikke produsert i 1:18 skala :cry:

Hva kan være grunnen til det??

Har aldri fått svar på det, men de har jo gjort lignende ting med M3-felgene for å unngå kopier.Dermed har de selv monopol,men bare så det er sagt så har heller ikke de produsert E39 i 1:18 skala.

Ps:nå jeg har forøvrig hørt noe rykter om at E39 skal komme som M5 i modell [-o<

Skrevet

Hadde vært kult å hatt model av alle bmwene jeg har eid (er bare 3 da men).. i samme farge å greier :D Men så lenge du ikke har E36 Cab så er det umulig føreløpig :? Den E34`en,får du den kun i svart? Skulle hatt d

en grå jeg!?

Kult med modell biler da :D

Skrevet
Hadde vært kult å hatt model av alle bmwene jeg har eid (er bare 3 da men).. i samme farge å greier :D Men så lenge du ikke har E36 Cab så er det umulig føreløpig :? Den E34`en,får du den kun i svart? Skulle hatt d

en grå jeg!?

Kult med modell biler da :D

Er nok mange som synes det :wink: Hadde E36 cab for noen år tilbake...

E34 er kun i svart ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...