Svensson Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Begynner å bli mektig lei av få hester under panseret... Bytting til diesel ser mer og mer fristende ut,men så var det det der med penger da.. Derfor har jeg jo, så klart gjort mange ganger før, søkt på nettet etter superchargerkit osv til bilen Hver gang kommer denne opp https://www.turbonator.com/index.html . Vet at dette temaet har vært oppe før, men jeg lurer fortsatt: Er det jalla, eller er det ekstremt jalla? Og hvis ingen her har testet det, så tror jeg at jeg er den rette til å teste (Bare sett penger på min konto og jeg skal teste det ) Er det noen nærmere Norge som driver med sånne jallavarer? Fult klar over at dette virker både jalla å se på, tenke på og sette på Takk for både frekke og greie svar på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Hmmm... hvis det var så enkelt... hvorfor bruker bilprodusentene milliarder av kroner på utvikling av nye motorer med ofte marginalt mer effekt ?.... ... Primitive løsninger gir primitive resultater... og mer er det vel egentlig ikke å si om det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-taufic- Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 søstra mi har et kan godt kjøpe det!:)300kr og det er ditt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Tenk nå. Hva får denne til å gå rundt, innsugslufta? Om det er innsugslufta som får denne til å spinne vil den mest sansynlig BREMSE luftmengden inn i motoren, og du vil miste effekt. Hvis ikke må jo noe drive dritten rundt. Strøm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-taufic- Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Tenk nå.Hva får denne til å gå rundt, innsugslufta? Om det er innsugslufta som får denne til å spinne vil den mest sansynlig BREMSE luftmengden inn i motoren, og du vil miste effekt. Hvis ikke må jo noe drive dritten rundt. Strøm? neinei helt feil det er nesten som et adapter plate du setter inn i innsuget som man må strame på utsiden av innsugs røret "sånn ring man stramer md flatt skrujern"sånn den ikke blir slukt inn men søstra mi prøvde det og det funka men ikke noe OOOOO for det er beregnt til konfilter ikke orginal så tror det har mer og si viss man ja har et konfilter mn husk det er bare enn tynn 2 mm`ers plate som er formet som ett turbin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Ja, men hva får turbinen til å snurre å suge luft som en turbo, trodde det var MER luft som var poenget her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 "The Turbonator's fins are engineered to improve combustion without restricting airflow. Because the fins do not intersect in the middle of the hose, air is allowed to flow freely into the engine. This results in improved performance and alleviates any stress on the fins themselves." Etter hva jeg får ut av denne teksten og bildene, så er det ikke bevegelige finner, de har ingen senteraksel, ikke et senter i det hele tatt. Det er kun små platebiter som er montert i sidene. Dette får visstnok luftstrømmen til å virvle, går inn i en spin eller hva man skal kalle det, uten at luftstrømmen blir nevneverdig bremset, siden senter fortsatt er åpen. Det praktiske resultatet er likevel overhengende tvilsomt, da det er ganske åpenbart at dette ville virket mye mer profesjonelt på alle måter hvis dette hadde vært noe "uoppdaget", og hadde det vært så revolusjonerende som det fremstilles på nettsiden ville det ha vært iøyentatt av bilprodusentene for lenge siden, som bmwE9 sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Bare no forbanna piss... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2006 hehe..er sikkert noe siiiiinnsykt jall ja Orka ikke å lese noe jeg....trodde det gikk på strøm slik at det ble skyvd mer luft inn jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-taufic- Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 "The Turbonator's fins are engineered to improve combustion without restricting airflow. Because the fins do not intersect in the middle of the hose, air is allowed to flow freely into the engine. This results in improved performance and alleviates any stress on the fins themselves."Etter hva jeg får ut av denne teksten og bildene, så er det ikke bevegelige finner, de har ingen senteraksel, ikke et senter i det hele tatt. Det er kun små platebiter som er montert i sidene. helt korekkt sko gjerne ha tatt bilder av den men har ikke cam mn helt korekkt som du sier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 hehe..er sikkert noe siiiiinnsykt jall ja Orka ikke å lese noe jeg....trodde det gikk på strøm slik at det ble skyvd mer luft inn jeg Hadde det vore elektrisk måtte jo dynamoen laga straum, og krafta til dynamoen kjem, som du sikkert veit, frå motoren. Viktig viktig: Ein dynamo vil alltid trekke meir effekt enn den klarar å avgi...altså har du i tilfelle tapt effekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 sett på en slik løvblåser.. Det funker jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 sett på en slik løvblåser.. Det funker jo.. http://videos.streetfire.net/video/wm/A ... CA9564.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-taufic- Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 sett på en slik løvblåser.. Det funker jo.. http://videos.streetfire.net/video/wm/A ... CA9564.htm hahahahahahahhaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Stemmer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå