Gå til innhold

E39 520ia


///MikkeBMW
 Share

Anbefalte innlegg

Det blir en ganske så merkbar overgang ja ;) Fra den stille og rolige e39`n, over til den brutale e34`n.. Er ikke så alt for mange av dem til salgs nå for tiden.. Hvertfall ikke originale! Så det beste hadde vel eventuelt vært da å importere en.. Mye fint i Tyskland! http://Www.mobile.de har du vel vært inne på før.. (velger språk øverst til høyre, hvis man ikke er så dreven med det tyskespråket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen e39 du har, fikk litt lyst på den.. Hadde du hatt den til salgs ifjor, kunne vi ha bytta... Hadde en e34 m5 touring da... Men, blei litt for dyr å ha, ettersom forsikringa gikk drastisk opp ifjor, og da blei det e39 528ia touring istedet... Står ikke mange m5`r tilsalgs nå, men noen fine er vel å finne... Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var igrunn veldig pen.. Men ja, er jo som Hylland sier, bare 2 litern, den minste motoren i e39 (hvertfall som jeg har fått med meg.. sikkert noen som har bygd om til noe mindre men..:P)

Minste motoren til e39 er vel 2-liter R4 på 136 hk. Tar jeg feil nå?

Jeg syns rekkesekseren på 150 hk fungerer nok så bra jeg da. Fin å kosekjøre med, men ingen racerbil hvis noen hadde regnet med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minste motoren til e39 er vel 2-liter R4 på 136 hk. Tar jeg feil nå?

Jeg syns rekkesekseren på 150 hk fungerer nok så bra jeg da. Fin å kosekjøre med, men ingen racerbil hvis noen hadde regnet med det.

Spørsmålet er hva man mener med minst... E39 520d har riktig nok kun 136 HK ved 4000 rpm, men den har også 280 Nm ved 1750 rpm. E39 520i med M52B20 motoren har 150 HK ved 5900 rpm, men kun 190 Nm ved 4200 rpm... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minste motoren til e39 er vel 2-liter R4 på 136 hk. Tar jeg feil nå?

Jeg syns rekkesekseren på 150 hk fungerer nok så bra jeg da. Fin å kosekjøre med, men ingen racerbil hvis noen hadde regnet med det.

Spørsmålet er hva man mener med minst... E39 520d har riktig nok kun 136 HK ved 4000 rpm, men den har også 280 Nm ved 1750 rpm. E39 520i med M52B20 motoren har 150 HK ved 5900 rpm, men kun 190 Nm ved 4200 rpm... :wink:

Jeg har kjørt e39 med begge motorene, og 520d var den som imponert meg MINST. Og det var da en 520d og en 520iA.

Nok om det fra min side. Lykke til med salget av en fin e39!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...