NSS Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Endelig! http://www.nrk.no/sport/annan_idrett/rally/5733547.html 16-18 Februar Rally Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Jess! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Genialt! Det var pokker meg på tide! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Herlig! Det blir moro med litt fart på skogen her også! Jammen bra de har lykkes! Er opprinnelig ifra nærområdet der det kjøres og ser at distriktet får masse verdifull reklame og omtale i tillegg til spenningen og moroa rundt selve løpene. Kjempegøy at det går an å få slike løp hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Rally er rimelig interessant i motsetning til f.eks F1... så når dette sirkuset kommer til Norge blir det vel en Norgestur på meg også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Rally er rimelig interessant i motsetning til f.eks F1... så når dette sirkuset kommer til Norge blir det vel en Norgestur på meg også... Må si meg enig der. Er ikke spesielt spennende og se på F1. Det er nok riktignok en helt annen opplevelse og se det live så klart, men må nok si at rally intreserer meg mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Da bør det bli en tur til Hamar for å besøke onkel og tante i Februar neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Dette var moro for norsk motorsport. Håper det vil foregå uten problemer slik at dette ikke blir noe engangstilfelle. Også gøy at de ikke legger det så langt unna meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Yes da, Hamar det skjer Dette blir artig. Ser virkelig fram til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Dette var kjekt!! Nå gleder jeg meg til å reise på VM rally uten å måtte betale så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Ja dette lover bra! Ikke verst at selv NORGE tillater bilsport. Ofte slik at det som er gøy, eller har noe med motor å gjøre, blir bannlyst i dette landet. Så jeg håper mange kler seg godt og møter opp til vinteren. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Detta var gromt!! Nå blir det tur opp for og se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Dette var godt nytt.Får håpe media dekningen blir bra også da.Typisk sports sending innholder 90%fotball,8%annen idrett og 2%motorsport.Må si at rally resultater(wrc) interesserer meg mer enn 3.divisjons indisk fotball resultater(noe de faktisk er truende til å prioritere i stedet for motorsport). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 DRITkult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Gleder meg. Når jeg selv bor i Solør er jo dette bare helt knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå