Gå til innhold

Warsteiner EVO på finn.no

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

YA 56 000 er ikke Kjell Rune's gamle bil.

Var NE reg nr på Kjell Rune sin. Ble vel kjøpt opp av SSPerformance og lagt ut for salg igjen (Solgt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så denne er ikkje orginal??? Korleis er prisen på bilen forhold til andre og har den kun gått 63.000km???

Kva er best kjøp av gamle Kjell Rune sin og denne?

Du ser vel på bilen at den ikke er original :wink:

Jeg hadde kjøpt denne minst 10 ganger før jeg hadde vurdert gamlebilen til Kjell Rune. Men det er fordi jeg ikke er avhengig av en sinnsyk, pustende og pesende turbomaskin for å ha det morro.

Denne har det beste av det beste innen understellsdeler samt en mer enn sterk nok motor. Så den hadde nok knekt det meste av gateregistrerte biler rundt de fleste baner.

Apropos det: Den er bygd med tanke på akkurat banekjøring. Så den som vurderer denne bilen som en helårsbil eller til daglig bruk bør bare glemme det. Den er for kompromissløs til slik bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var en SE jeg, men det er det ikke.

Kan aldri skjønne at den kan bli solgt for 300laken. Tror den sto til 320k, men selgeren ble sikkert ikke nedringt, og valgte å sette ned prisen.

Greit at det er karbon astmasug, men alikevel, latterlig dyrt..

Får en SE for den prisen :shock: . Tror den vil stå leenge til den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var en SE jeg, men det er det ikke.

Kan aldri skjønne at den kan bli solgt for 300laken. Tror den sto til 320k, men selgeren ble sikkert ikke nedringt, og valgte å sette ned prisen.

Greit at det er karbon astmasug, men alikevel, latterlig dyrt..

Får en SE for den prisen :shock: . Tror den vil stå leenge til den prisen.

Kjøp en original 90 modell M3 og se hvor langt du kommer med delekjøp før du bikker 300K. For en som vil ha et "track-toy" så er slett ikke prisen ille. Men sett imot mer eller mindre originale E30 M3 så er det selvfølgelig mye penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iflg. klubbens president, som har kjørt denne bilen på bane, er den verdt pengene - absolutt!

Det sitter massevis av gromme deler rundt omkring på hele denne bilen. Jeg og presidenten har kjøpt MANGE av de delene som er i understellet (bla. stabstagene fra Ireland Engineering) på denne bilen nettopp fordi det fungerte såpass bra.

Jeg vil bare opplyse om at regnestykket for kun noen av understellskomponentene overstiger ganske så raskt 50.000. I tillegg kommer diff., innsug osv. Dette er bilen for den spesielt interesserte. Og jeg tror nok at den er riktig priset.

For folk som ikke kjører på bane er den horribelt dyr. For folk som vet hva banekjøring koster er den rimelig...

Men, det ser ut som om den trenger en investering til på rundt 25K - i skikkelige bremser... Da blir den nok optimal :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iflg. klubbens president, som har kjørt denne bilen på bane, er den verdt pengene - absolutt!

Det sitter massevis av gromme deler rundt omkring på hele denne bilen. Jeg og presidenten har kjøpt MANGE av de delene som er i understellet (bla. stabstagene fra Ireland Engineering) på denne bilen nettopp fordi det fungerte såpass bra.

Jeg vil bare opplyse om at regnestykket for kun noen av understellskomponentene overstiger ganske så raskt 50.000. I tillegg kommer diff., innsug osv. Dette er bilen for den spesielt interesserte. Og jeg tror nok at den er riktig priset.

For folk som ikke kjører på bane er den horribelt dyr. For folk som vet hva banekjøring koster er den rimelig...

Men, det ser ut som om den trenger en investering til på rundt 25K - i skikkelige bremser... Da blir den nok optimal :D

Ahh, det var det selvfølgelig ja. Viste det var noe den manglet, og det var selvfølgelig bremsene.. Skjønner ikke hvorfor folk som regel setter det som siste prioritet, men men.. Fort gjort å få på noen sorte kalippere som det står Porsche på. Da er den nok optimal som du sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...