Morten318 Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Tenkte å prøve å få sotet rutene på bilen min. men lurer på hvor mange % jeg skal sote? Noen som har forslag, helst med bilder.. skal ikke ha helt svart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Hei, Morten. Jeg ville ha sotet 20% på siden og 35% på bakruten.. http://forums.e60.net/uploads/post-2389-1150998842.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2006 Hei, Morten. Jeg ville ha sotet 20% på siden og 35% på bakruten.. http://forums.e60.net/uploads/post-2389-1150998842.jpg bakruten skal ikke sotes.. synes det blir for mye jobb.. får heller ha rullgardin der istede.. men jeg får ikke sett bildet ditt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 http://forums.e60.net/index.php?showtopic=26963 Sånn, nå skulle det være i orden.. Skal du sote selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2006 Skal du sote selv? så ikke ille ut det bilde nei.. jeg og en kamerat som skal prøve.. han gjorde det på bilen sin på lørdag som var og det så bra ut.. så tenkte bare å prøve.. blir det ikke bra så har jeg ikke kastet bort mye penger ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 er 20% lovlig eller må du lavere en dette? Vet at noen har fått soting under "annet" i vognkortet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2006 er 20% lovlig eller må du lavere en dette? Vet at noen har fått soting under "annet" i vognkortet kan sota bakruta og siderutene bak så mye du vil.. ikke noe foran. tror det er sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 det stemmer nok det (desverre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 Det stemmer korrekt at man ikke kan sote siderutene foran, så lenge bilen ikke er godkjent med det fra før av (har jeg hørt). Hadde det vært jeg som skulle ha sotet hadde jeg gitt f.. i det og tatt alle siderutene pluss bakruten. Ser så mye bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 Prosent tallet i sotingen viser hvor mye lys som slippes gjennom, ikke "prosent soting". Selv har jeg tenkt å ha Perform X film, 35% på siderutene og 5% på bakruta. ref: www.solfilmgruppen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå