Wazu Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Heisann, skal på en liten kompistur til sverige nå over helgen, tenkte jeg skulle høre her hvordan det er med ting og tang til bilen der borte. Er det noe billigere enn her i norge, eller bør jeg heller utnytte bagasjeplassen til noe annet? Hadde planer om å kjøpe hvite blinkere, grøftelys og kanskje en ny potte. Noen inspill, evt. om noen vet om steder i nærheten av strømstad som selger slikt? På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Hvis du ser på Autopower og har litt tolmodighet vil du kunne finne mye bra og pent brukte ting.. De fleste delene jeg har sett på i Sverige er billigere enn det var å kjøpe de samme i Norge, men enkelte deler er like dyrt og faktisk dyrere enn her i Norge.. Hva du skal bruke bagasjeplassen din på er opp til deg, men hvis det var jeg som hadde vært ute fartet hadde jeg også handlet med meg en god del mat.. Nå vet ikke jeg hvor langt du er villig til å kjøre, men Stylabilen har en del til E36 og andre BMW modeller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå