Mikaelft Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 Hepp! Hva slags kontakt er dette? bmw e36 318i 1995.. bildene sier vel det meste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 Kontakten er til en oppladbar lommelykt (original vare). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 orginal tilleggs utstyr bmwE9 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 Koster 250-300,- originalt + mva. Lyser ikke allverdens bra, men kjekk å ha for det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2006 Oki! trodde kanskje det var kontakten til handsfree, men da får jeg fortsette letingen! Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 Er nok denne som passar inn der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2006 Kult:) Synd den er borte:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 Har nok kanskje aldri vært der. Det er tilleggsutstyr. Får kjøp hos BMW forhandleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 Jeg fikk nettopp levert en slik lykt i dag, å jeg betalte 189.- inkl. mva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 Kjøpte du den hos BMW? -Jeg kjøpte noe småtteri hos Stenshagen for halvannen måned siden og fikk da pris på 250/300 + mva... Edit: Sjekket tallene jeg hadde notert ned fra jeg var der og jeg hadde da fått en pris på ca 275,- +mva... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 Har faktisk aldri sett en slik lykt "live", så jeg går ut ifra at det er ett fåtall E36'r som har denne lykten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 Kjøpte du den hos BMW? -Jeg kjøpte noe småtteri hos Stenshagen for halvannen måned siden og fikk da pris på 250/300 + mva... Edit: Sjekket tallene jeg hadde notert ned fra jeg var der og jeg hadde da fått en pris på ca 275,- +mva... Kjøpte den hos Bavaria (BMW i Stavanger) å betalte 189.- inkl. Mva. Men så jeg hadde fått 15% rabatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 200kr hos schmiedmann koster den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Har min lykt nr 2 , da den som sto i sluttet å lade seg opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå