Bimern Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 Følg med på TV" nyhetene nå! kommer en reportasje om Torleif med CSL'n på Ringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2006 Ferdig nå, heftig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 Er det noen som fikk tatt opp dette innslaget og som kanskje kan tenke seg å legge det ut som en fil for oss andre ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 Hvorfor står det plutselig standard coupe sidespeil på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 Er det noen som fikk tatt opp dette innslaget og som kanskje kan tenke seg å legge det ut som en fil for oss andre ?... Jeg har opptaket, men foreløpig bare i en ukomprimert .avi fil på 124MB. Jeg kan prøve å komprimere den litt og legge den ut en plass. Hvis ikke så ligger jo tv2-nyhetene på web-tv. Koster riktignok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2006 Kan jo slenge den ut på Google Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 det må jeg si var kult. jeg så det på tv2 web tv. han har kjøpt seg tomt der og skal bygge seg luxus leiligheter med 2etg garasje.. NICE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 var det m3 csl da? fikk ikke med meg hele men var snakk om at det var en spesialbygd bil han hadde gitt 1.3 mill for i tyskland.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 Er M3 CSL ja.. Han er bruker på forumet, kan tenke meg han dukker opp snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 Hva gikk dette innslaget ut på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 Innslaget er her: http://linjin.mine.nu/video/ringen/200z ... en-tv2.avi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 Innslaget er her: http://linjin.mine.nu/video/ringen/200z ... en-tv2.avi Han er absolut en interessant herremann denne Thorleif... ... mange takk for linken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 Innslaget er her: http://linjin.mine.nu/video/ringen/200z ... en-tv2.avi Det ikke gikk akkurat veldig med nedlastingen her.. 5kB/sek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 Samme her 38mb ferdig nedlastet på rundt 1time.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 kanskje mangen som laster samtidig. unnagjorde det på 5min i går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå