stiifen Skrevet Juli 8, 2006 Skrevet Juli 8, 2006 Dette er vel som å banne i kirka..men jeg gjør det nå uansett Pappa skal bytte bil nå, til bmw igjenn, så han skal selge sin http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... Gam7670185 velholdt og pen bil med masser av utstyr og kjørekomfor..så vis noen av dere skulle være int, eller kjenne noen som er på utkikk etter denne typen bil så er det bare å ta kontakt for mere info.. bilen har forøvrig kjørt på nord-noske veier som da = minimal salting, og har nettopp vært på stor service på merke verksted og samtidig fått tatt bort den såkalte rusten på dører som var et problem på disse bilene..nye sommerdekk juni 2006 og 4-hjuls kontroll.
Simen Malerbakken Skrevet Juli 8, 2006 Skrevet Juli 8, 2006 Humm, hva med å annonsere den på et Mercedes forum i stede?? feks www.mercefreaken.com Bare en ting å omtale den bilen som mye utstyr er vel litt drøyt, den er jo på det nærmeste barbert for utstyr. Den har ekstra stor tank, og belyste sminkelspeil samt automatisk nedblendbare speil og automatgir, det er vel hva MB folk kaller en barbert bil. Husk på at criusecontroll, klimaanlegg, elvinduer, treverk, ESP, multifunksjonsratt, kjørecomputer, semielektriske seter etc etc er standard på den bilen da.
NSS Skrevet Juli 9, 2006 Skrevet Juli 9, 2006 Dette er vel som å banne i kirka..men jeg gjør det nå uansett Mer som å pisse på presten
Fredrik Skrevet Juli 9, 2006 Skrevet Juli 9, 2006 Dette er vel som å banne i kirka..men jeg gjør det nå uansett Mer som å pisse på presten Nåja... man kan helt fint annonsere en Mercedes-Benz her inne. Husk at når E46 er død og begravet kjører det stadig mange W210 på veiene (iallefall de som det er gjor noe med rusten ved). Dette er grunnleggende meget solide biler... og chassiset i Gunnar´s høyt beundrede Chrysler 300C er forøvrig nettopp hentet fra W210...
stiifen Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Skrevet Juli 9, 2006 Humm, hva med å annonsere den på et Mercedes forum i stede??feks www.mercefreaken.com Bare en ting å omtale den bilen som mye utstyr er vel litt drøyt, den er jo på det nærmeste barbert for utstyr. Den har ekstra stor tank, og belyste sminkelspeil samt automatisk nedblendbare speil og automatgir, det er vel hva MB folk kaller en barbert bil. Husk på at criusecontroll, klimaanlegg, elvinduer, treverk, ESP, multifunksjonsratt, kjørecomputer, semielektriske seter etc etc er standard på den bilen da. ja, mye av utstyret er jo standard da..men du som tydeligvis er ekspert på mercedes, hva syns du om prisen? er en meget vellhold bil.
Simen Malerbakken Skrevet Juli 9, 2006 Skrevet Juli 9, 2006 ja, mye av utstyret er jo standard da..men du som tydeligvis er ekspert på mercedes, hva syns du om prisen? er en meget vellhold bil. Humm, vel ekspert og ekspert, men... Jeg syns prisen er ALT for høy, men det er hovedsakelig fordi: 210 er en MYE dårligere bil enn MB tidligere og i dag er. 210 har tildels store rustproblemer og de faller rett og slett fra hverandre. motoren tåler høy kilometer dårligere enn dieselmotorer fra MB historisk gjør, det er i dag ikke uvanlig med problemer med dyser, og gjerne med påfølgende toppjobber, det er problemer med at slitedeler ikke lenger er så bra som før, støtdempere på de bilene er gjerne gåene etter 100 000km, det er under halve tiden i forhold til feks 124. Bærekuler må gjerne taes etter 75 000km etc etc etc. Men 210 er mye bedre å kjøre det er en fantastisk bra bil å kjøre sammenlignet med feks 124. Prisen mener jeg bør ligge langt lavere hadde man hatt et bra service apparat med forhandlere som behandlet rustproblemene bra hadde bilen hvert verdt mer, min erfaring er at enhver idiot som har armer og bein gjør en bedre jobb med rustskader enn Bertel O Steen gjør. Leverte inn en S420 til rustreperasjon i Mars, fikk den igjen i slutten av April og nå er rusta tilbake! Dette er betegnende på jobben som gjøres og det er ikke bare trist, det er flaut. 2001 220CDI med 155 000km totalt ribbet for utstyr (Brukt importerte biler har mindre "standard" utstyr en de BOS tok inn) Nei, jeg vil tippe at den skal ned under 200 000, faktsik en god del under også. De uoriginale felgene har dessuten feil innpress ser det ut som, og det vil jo gjøre at den sporer en del, jeg ville sjekket dette også.
Fredrik Skrevet Juli 9, 2006 Skrevet Juli 9, 2006 Jeg tror ikke W210 er så dårlig som mange skal ha det til, men platerust er som det påpekes et stort problem på Mercedes-Benz fra denne epoken. Både E39 og E46 har imidlertid også store problemer med rust... så man kan ikke entydig si at kun Mercedes-Benz hadde et problem. Mercedes-Benz bygger dessverre ikke modeller som W124, W126 og W201 lenger... det var toppen av kvalitet... "engineering no cost"... spesielt W126. Med dagens W211 og W220 er heldigvis Mercedes-Benz på sporet igjen etter noen mindre interessante modeller...
Simen Malerbakken Skrevet Juli 10, 2006 Skrevet Juli 10, 2006 Nuvel, Mercedes ruster men det gjør alle biler, så det er ingen nyhet på 80 tallet het det "Alle biler ruster, Opel har rekorden" I dag er det kanskje blitt mest fokusert på MB ingen fokuserer så mye på alle de andre som ruster minst like mye, MB er bare lettest å mobbe. Har selv eid 210 bil og syns ikke det var et så stort tema, men jeg har også oppelvd kunder som har biler der rusten er direkte ille. Det ingen forteller er at MB dekker alt dette på biler helt opp til de er 8 år gammle det er ganske bra ingen andre jeg vet om dekker rust uten diskusjon på en 7 år gammel bil. De blir ikke med å ser på den en gang, bare greit vi tar det. Men 220 er ikke det spor bedre enn 210, desverre, men jeg satser på at 221 er blitt bra for 211 er mye bedre, men man har jo også der sine problemer. Sånn er det med alle biler, ingen biler er feilfrie ei heller MB.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå