Feldwebel Jensen Skrevet Juli 8, 2006 Skrevet Juli 8, 2006 Dette er noen nye bilder av CAB'en. Ikke noen kommentarer om felgene og at jeg burde få meg Schnitzerlook. Jeg synes de er litt tøffe, de bygger litt utover på siden. Jeg jobba i fire timer med lakkrens, polering, støvsuger, gummefornyer, glasspolish, tekstilrens osv osv før bildene. Det eneste som står igjen er motorvask. Hvordan er det å motorvaske M43 motoren? Må noe dekkes til med gladpack el.l? Eller er det bare å gå igang? Neste "prosjekt" på bilen er å fjerne bokstavene fra skiltplaten bak. Jeg liker original clean look'en. Jeg liker nesten de gule blinkersene også faktisk...
Patrick B Skrevet Juli 8, 2006 Skrevet Juli 8, 2006 Pen bil, men så er det de felgene som trekker ned. Uansett, eneste du trenger å dekke til i motorrommet når du skal ta vask er innsuget vist du har konisk filter, og eventuellt sikringsboks, selv om den faktisk er ganske tett. Har du prøvd: "Autoglym Bumper Care" på listene dine? DE blir som ny! Er bare detaljer da, men du blir ikke skuffet!
///MoePower Skrevet Juli 8, 2006 Skrevet Juli 8, 2006 Pen bil! Men få på hvite blinkere! I det minste forran! Det orange der var ALT for stor kontrast mellom det sorte som var på bilen. Men for all del: Nydelig bil! Så strøken ut!
Feldwebel Jensen Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Skrevet Juli 8, 2006 Jeg begynner å like bilen mer for hver dag med sol. Bumpersene er behandlet med autoglym rubber renovator. Brukte bare veldig lite så det ikke skal renne i regnver. Mulig jeg tar på litt mere seinere. Jeg er nesten 30 år så jeg prøver å ha en litt standard look på bilen, derfor blinkersene gule. Skulle det vært hvite så hadde det i såfall blitt 6x hvite. Og ikke et ord til om felgene Har hvertfall Pirelli P7000 på de. Virker som om det er greie dekk.
Christopher Skrevet Juli 9, 2006 Skrevet Juli 9, 2006 Fin bil Men hvite blinkers og nye felger Kan tenke meg at det er digg med cab på sommeren ja... sliter med sedan uten ac
Steffan C Skrevet Juli 9, 2006 Skrevet Juli 9, 2006 Ser meget strøken ut denne cab'n din, men kunne trenge litt senk . Jeg liker original clean look'en. Jeg liker nesten de gule blinkersene også faktisk... Er helt sikker på at det kun er deg og bmw E9 som liker det her på forumet .
sindre21 Skrevet Juli 10, 2006 Skrevet Juli 10, 2006 fin bil det der men hadde byttet blinklys og senket den litt
Ron Jeremy Skrevet Juli 10, 2006 Skrevet Juli 10, 2006 Hvis du vil ha bilen orginallt hvorfor har du på de forferdelige felgene? Oransje blinkere er ikke min greie, men det er smak og behag. Orginale biler er vel og bra det, men da tenker jeg på veteraner... ikke E36.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå