locktite Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Blir sikkert ikke like aktiv her inne etter dette. Så dette blir en liten avskjed Men titter nok innom i ny og ned. Bimmers.no er et av forumene jeg virkelig setter pris på!! Men skal ikke se bort i fra at det blir en bmw til som nr 2 bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Grattis med ny bil som går godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Gratulerer med en meget fin bil, lykke til og velkommen tilbake til både BMW og bimmers... du kommer nok til fornuft en dag du også skal du se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2006 Hehe takker for det. Dama har en finger med i spillet. Så jeg kunne ikke velge fritt denne gangen. Men for bikkjene er dette helt topp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Uff a meg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Uff a meg da.. seier eg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Gratulere! ...flott bil dette Men du bytter snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Kjempefin bil, de er kule! Quattro på disse ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Ja, quattro på denne. Gratulerer med fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Hehe takker for det. Dama har en finger med i spillet. Så jeg kunne ikke velge fritt denne gangen. Men for bikkjene er dette helt topp.har du ikke fått med deg at damene bare skal løpe i bånn mellom kjøkkenet og senga neida.. gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Hehe takker for det. Dama har en finger med i spillet. Så jeg kunne ikke velge fritt denne gangen. Men for bikkjene er dette helt topp. Har hun noe i mot BMW? Da får du lære henne hva skikkelig bil er. Audi er jo helt patetisk i forhold. Understyrte og jævlige. BMW vet i hvertfall hva riktige grunnprinsipper for å lage en god bil er. Nemlig bakhjulsdrift, perfekt vektfordeling og superpresis styring og ikke minst verdens beste motorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Shame on you Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 vurderer faktisk STERKT A6 sjøl jeg.. fadern har siste 15 åra kun hatt audi, å den siste a6 2,5 tdi ligger ikke ett hakk bakom noen BMW modell jeg har prøvd, verken i komfort eller design. understyrt? hvorhen? det må vær quattro vel å merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Tipper at om 2 uker så har han kjøpt en ny BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Hehe takker for det. Dama har en finger med i spillet. Så jeg kunne ikke velge fritt denne gangen. Men for bikkjene er dette helt topp. Har hun noe i mot BMW? Da får du lære henne hva skikkelig bil er. Audi er jo helt patetisk i forhold. Understyrte og jævlige. BMW vet i hvertfall hva riktige grunnprinsipper for å lage en god bil er. Nemlig bakhjulsdrift, perfekt vektfordeling og superpresis styring og ikke minst verdens beste motorer. er ikke sikkert alle deler dine meninger om hva som er bra og ikke *Gratulerer med ny bil, men håper du velger BMW igjen neste gang. Prosjekt kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå