Gå til innhold

Da her jeg svikta bayern og kjøpt meg en audi s4

locktite
 Share

Anbefalte innlegg

Blir sikkert ikke like aktiv her inne etter dette. Så dette blir en liten avskjed :) Men titter nok innom i ny og ned. Bimmers.no er et av forumene jeg virkelig setter pris på!! Men skal ikke se bort i fra at det blir en bmw til som nr 2 bil :)

s4en3.jpg

s4en2.jpg

s4en1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe takker for det. Dama har en finger med i spillet. Så jeg kunne ikke velge fritt denne gangen. Men for bikkjene er dette helt topp.
har du ikke fått med deg at damene bare skal løpe i bånn mellom kjøkkenet og senga :lol: neida.. gratulerer med ny bil!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe takker for det. Dama har en finger med i spillet. Så jeg kunne ikke velge fritt denne gangen. Men for bikkjene er dette helt topp.

Har hun noe i mot BMW? Da får du lære henne hva skikkelig bil er. Audi er jo helt patetisk i forhold. Understyrte og jævlige. BMW vet i hvertfall hva riktige grunnprinsipper for å lage en god bil er. Nemlig bakhjulsdrift, perfekt vektfordeling og superpresis styring og ikke minst verdens beste motorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun noe i mot BMW? Da får du lære henne hva skikkelig bil er. Audi er jo helt patetisk i forhold. Understyrte og jævlige. BMW vet i hvertfall hva riktige grunnprinsipper for å lage en god bil er. Nemlig bakhjulsdrift, perfekt vektfordeling og superpresis styring og ikke minst verdens beste motorer.

er ikke sikkert alle deler dine meninger om hva som er bra og ikke :wink:

*Gratulerer med ny bil, men håper du velger BMW igjen neste gang. Prosjekt kansje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...