Psyfoon Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Noen som har bilde og evt. eksakte mål (tommer, monteringshull og monteringsdybde) av originalhøyttalere fremme og bak på E34 (1995mod)? Eller enda bedre, navnet på høyttalerne (merke og type)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 skal du ha orginalhøyttalere? jeg har orginalhøyttalerne til min e34 -90 liggendes i garasjen. kan alltid gå etter dem om du vil det? send PM så skal det la se ordne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2006 Nei, skal ikke ha originale men tenkte å oppgradere til noen bedre. I den forbindelse lurer jeg på hvilken dimensjon jeg skal ha for at de skal passe rett i originalfestene. Har tenkt på disse http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1372 men vet ikke om de passer rett inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 5.25" er det som sitter der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Infinityene skal nok passe rett inn. De bygger veldig lite ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2006 Men hvordan vil lyden bli i bilen med en Pioneer DEH-P5800MP spiller og 2stk Infinity Kappa 52.7i (5,25") fremme og 2stk samme høyttalere bak? Har ikke tenkt å legge altfor mye penger i dette, men vil jeg få en litt fyldigere lyd? For det meste er det bassen jeg savner mest i originalanlegget. Kanskje det blir bedre med 2stk. Infinity Kappa 652.7i (6,5") bak?? Takker for innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Kanskje det blir bedre med 2stk. Infinity Kappa 652.7i (6,5") bak?? Nå er det vel 5,25" som er størrelsen på hullene bak også, men med litt modifikasjoner får du plass til de der. Mitt råd til deg er å glemme høyttalere bak. Legg hele budsjettet i et komponentsett forran Savner du bass bør du ha en forsterker til å drive høytalerne. Nå vet ikke jeg hva du har tenkt å legge i anlegget men slenger opp et forslag her;) Komponentsett 5,25" fra Focal, 2500,- http://www.iceaudio.no/index.php?func=vareinfo&vnr=10920&PHPSESSID=faf4d3a24c7afc9e17be925dc183e3bc Billigste forsterkeren fra Audison, 1700,- http://www.iceaudio.no/index.php?func=vareinfo&vnr=srx2&PHPSESSID=faf4d3a24c7afc9e17be925dc183e3bc Med kabler osv. kommer du vel i orundt av 4500 kr, burde være overkommelig hvis du ønsker bedre lyd i bilen. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå