maartn Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Sommermusikk til bilstereoen? Rams gjerne opp noen sanger du pleier høre på , så kan vi andre få tips til ny musikk. Jeg begynner å gå lei det jeg har nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Summer of 69 Summartidar eller hva faan den heter med gylnetider Idyll Norsk musikk syns jeg er kult på sommeren .. hehe. kanskje fordi jeg hører bare engelsk musikk på radioen i usa så bytter litt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Jeg er et ekte 80-talls produkt så jeg har en gammel kompilering (dog på Mp3) med det beste fra 80-tallet... som artig nok nå er på moten... "Summer of 69" med Bryan Adams er nevnt... ellers "The boys of summer" med Don Henley... "Hotel California" med Eagles (egentlig en 70-talls hit)... "The race" med Yello... "Big Log" med Robert Plant... "Broken Wings" med Mr. Mister... "Rebell Yell" med Billy Idol... dere skjønner tegningen... et mareritt for noen og gamle minner for andre... "Dani California" med "RHCP" er det imidlertid mer fart over så det er den som for det meste står i spilleren nå... sammen med Pearl Jam´s nye. Jeg snublet forresten også over en gammel godsak for noen dager siden... "Mirror Ball" albumet... som Pearl Jam og Neil Young spilte inn sammen på begynnelsen av 90-tallet... sabla bra saker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Jeg er et ekte 80-talls produkt så jeg har en gammel kompilering (dog på Mp3) med det beste fra 80-tallet... som artig nok nå er på moten... "Summer of 69" med Bryan Adams er nevnt... ellers "The boys of summer" med Don Henley... "Hotel California" med Eagles (egentlig en 70-talls hit)... "The race" med Yello... "Big Log" med Robert Plant... "Broken Wings" med Mr. Mister... "Rebell Yell" med Billy Idol... dere skjønner tegningen... et mareritt for noen og gamle minner for andre... "Dani California" med "RHCP" er det imidlertid mer fart over så det er den som for det meste står i spilleren nå... sammen med Pearl Jam´s nye. Jeg snublet forresten også over en gammel godsak for noen dager siden... "Mirror Ball" albumet... som Pearl Jam og Neil Young spilte inn sammen på begynnelsen av 90-tallet... sabla bra saker... Der har du mange gode slagere e9 Jeg og hører mye på RHCP om dagen. De har begynt å få et mer laid back image og det liker jeg veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå