Peoplez Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Her fant eg MEGET billige dekk. er på utkikk etter 245/35/19.. og der er prisen 1300kr inkl mva og transport. Dette var dekk av typen Nankang NS-2, er det bra? BILLIG!! noen so har erfaring me dekkonline.com?? adressa er: www.dekkonline.com SPØRSMÅL: eg har 255/30/19 på bakdekka mine no og 245/35/19 framme. men da eg ska ha nye dekk framme, kan eg gå ned til 235/35/19 framme? blir det greitt iforhold til dei bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Dekkonline.com er det verste jeg har vært borti ever! Bestillte 2 dekk 10.april, har jeg fått dem? NEI! Og dette til tross for x purringer Frarådes på det sterkeste fra min side! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Vi har diskutert Dekkonline før... bl.a i denne diskusjonen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 har ikke prøvd dekkonline, men kjører på nankang i 235/35-19 selv, og de holder ca 1 sessong (satte på nye i juli 05, de er blanke nå), men kjører ca 20-25000 km i året da jevnt fordelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Hehe stilig med 3stk poster 21.10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 http://www.dekkexpress.no/ ser ut til å ha noen eksepsjonellt billige jalladekk.. 672kr for 225/55-16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 om du kjøper nankang så gled deg til å kontollere bilen i sladd.. slipper før du får sett på rundkjøringen eller svingen.. anbefaller IKKE nankang om du er glad i deg selv og bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2006 om du kjøper nankang så gled deg til å kontollere bilen i sladd.. slipper før du får sett på rundkjøringen eller svingen.. anbefaller IKKE nankang om du er glad i deg selv og bilen. skal være framme da, men kjedelig visst snuten slipper taket i en sving i hundre! hadde noken wanli dekk på e46en eg hadde, dei slapp for et godt ord på vått føre. men mangen som sier at nankang ns-2 er et ok dekk. men ka veit vel eg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Flere dekkbutikker her i Drammen som ikke har noe problem med å anbefale Nankang.... Hvis bilen slipper før du får sett på rundkjøring/sving, så ville jeg vurdert å redusere farten.... Jeg har bare hørt om gode erfaringer med Dekkonline, men det er selvfølgelig alltid noen som er uheldig. Og jeg forstår selvfølgelig irritasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 skal være framme da, men kjedelig visst snuten slipper taket i en sving i hundre! hadde noken wanli dekk på e46en eg hadde, dei slapp for et godt ord på vått føre. men mangen som sier at nankang ns-2 er et ok dekk. men ka veit vel eg:) Eg har nankang av eit eller anna slag framme, 225/45-17, og Aurora eit eller anna i 245/40-17-dim bak. Greit nok at eg har litt breiare dekk bak, men eg har ALDRI opplevd at dei har slept. Framme derimot så har eg opplevd fleire gonger at det er tendensar til understyring... Så eg vil egentleg råde deg til å kjøpe eit anna merke...finst heilt sikkert dårlegare dekk, men visst finst det bedre og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Her fant eg MEGET billige dekk.er på utkikk etter 245/35/19.. og der er prisen 1300kr inkl mva og transport. Dette var dekk av typen Nankang NS-2, er det bra? BILLIG!! noen so har erfaring me dekkonline.com?? adressa er: www.dekkonline.com SPØRSMÅL: eg har 255/30/19 på bakdekka mine no og 245/35/19 framme. men da eg ska ha nye dekk framme, kan eg gå ned til 235/35/19 framme? blir det greitt iforhold til dei bak? Jeg bestilte derfra 20 juni, fikk to dekk i forrige uke, og de to andre kom til oslo for ca 1 uke siden(må ligge 10 dager i toll først), men nå er de plutselig i frankrike :/ Så da må de vel ligge 10 nye dager når de kommer tilbake til oslo :/ Virker som de er litt treige til å levere... om du kjøper nankang så gled deg til å kontollere bilen i sladd.. slipper før du får sett på rundkjøringen eller svingen.. anbefaller IKKE nankang om du er glad i deg selv og bilen. Hehe øh Jeg sier ifra når jeg har fått på dekkene om man kan kontrollere eller ikke jeg Kjøpt Nankang til alle 4 hjul Dette blir spennende ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Noen som har hørt om silverstar? (blitz eller no) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 kan jo hende at jeg har fått mandagsdekk.. og nei jeg holder ikke 80 inn i rundkjøringer osv om folk tror det.. men synes de ikke satt bak noe bra iallefall.. har kleber dekk nå og det har jeg bare vært fornøyd med til nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Jeg bestilte 4 dekk fra Dekkonline den 5. Juli og sitter å venter på mail med leveringsdato. En kollega fikk sine 4 dekk levert på døren ganske kjapt og de var laget i uke 9 i år så de var forholdsvis ferske og ikke minst billige. Dunlop Sport Maxx som jeg bestilte var forresten ca. 200,- dyrere pr. dekk på dekkexpress.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Humm, jeg tenkte å kjøpe noen dekk av dekkonline. men for å finne ut hvordan de reagerte ved reklamasjoner sendte jeg en forespørsel på noe annet til dem. Ettersom jeg aldri fikk svar prøvde jeg å ringe dem, men det var heller ikke vellykket, søkte opp både deres Tyske hovedkontor og deres Svenske avdelingskontor men ingen av dem svarte. Derfor ble jeg såpas skeptisk at jeg droppet det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå