simen e30 Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 jada:) går greit.. girer fjerde gear på kulen der;)
simen e30 Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 nei bremset 397hk og 550 nmpå hjula på rudskogen. men den benken var det ikke noe kjøling.. så bikker nok 400 med det:)
|Ole| Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 det er jo knas eg kjøre som sagt original innmat og større dyser på sommern, funker fint det og men man vil altid ha meir
simen e30 Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 jada det funker nok bra.. kjører bare orginal innmat jg oxo:)
simen e30 Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 ja det har jeg.. og pianotråd å underspyling...
|Ole| Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 nemlig her er alt originalt har vore heldig med motoren, har holdt i 7mnd no vist eg teller riktig men no skal du få ha tråden for deg sjølv
simen e30 Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 da går den nok lenge til.. har kjørt 35 000 med min motor nu jg:) full gass
rakett Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 dette er en knall bil som blir kjempebra kjørt! Husker den veldig godt fra Driftbattle/Powerdrift runde 2 el noe 2007 på våler, kjørte imponerende! Og har alltid savnet den på driftinga etter dette, for den har ikke vært mye å se. Men du er mye å se på gatebil!! Det er bra! Synes du bør vurdere å delta litt mer på powerdrift også, tror du kunne hevdet deg meget bra der. Hva er spec på motoren da? Er det sveisa topplokk (vannkanaler) osv? Og hvordan utveksling kjører du? Original getrag 260 kasse eller?
oddis Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Det er mange som er forundret over hvor utrolig bra Simen's motor har holdt, jeg inkludert. Og jeg har da tydlig sett at det ikke er noen sparing på noe. Egentlig er det nesten sensajonselt at den holder såpass. Lars sin har vel rast flere ganger på samme oppsett? Men det er vel smart å være føre var, og investere i smidd innmat, så kan du iallefall høyne laddet en gooood bit. Men spørs om du vil det da.. .ingen skal si noe på røykutviklinga ihvertfall. Skal laste opp endel råklipp fra BMWCCN sladdinga der en viss sort E30 turbo er mye eksponert..
simen e30 Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 hehe ja henger en ond over den motoren der:) lars sin har bare rast en gang da.. men hatt mye annet tull... ja du må laste opp den... kommer på sjøen på lørdag.. det blir nok gøy ta med kamera:)
simen e30 Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 hehe artig å høre ja skal prøve å kjøre det litt mere til sommeren:) er ganske gøy.. ja sveisett vannkanaler og piano tråd.under spyling.. orginale råder/stempler holder utrolig bra:)
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 Hei ! Med tanke på att motor holder så bra med orginal innmat, har masse med mappinga på sprutet og gjer, blir dette gjort riktig holder motor meget bra med orginal innmat og En kan drite på leggen med smidd innmat og <.p Stå på, imponerende prosjekt, og en "driver" for oss som ligger litt bak enndå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå