Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

det er jo knas :)

eg kjøre som sagt original innmat og større dyser på sommern, funker fint det og men man vil altid ha meir ;)

Skrevet

nemlig ;)

her er alt originalt :)

har vore heldig med motoren, har holdt i 7mnd no vist eg teller riktig :)

men no skal du få ha tråden for deg sjølv :)

Skrevet

dette er en knall bil som blir kjempebra kjørt!

Husker den veldig godt fra Driftbattle/Powerdrift runde 2 el noe 2007 på våler, kjørte imponerende!

Og har alltid savnet den på driftinga etter dette, for den har ikke vært mye å se.

Men du er mye å se på gatebil!! Det er bra!

Synes du bør vurdere å delta litt mer på powerdrift også, tror du kunne hevdet deg meget bra der.

Hva er spec på motoren da? Er det sveisa topplokk (vannkanaler) osv?

Og hvordan utveksling kjører du?

Original getrag 260 kasse eller?

Skrevet

Det er mange som er forundret over hvor utrolig bra Simen's motor har holdt, jeg inkludert. Og jeg har da tydlig sett at det ikke er noen sparing på noe. Egentlig er det nesten sensajonselt at den holder såpass. Lars sin har vel rast flere ganger på samme oppsett?

Men det er vel smart å være føre var, og investere i smidd innmat, så kan du iallefall høyne laddet en gooood bit. Men spørs om du vil det da.. .ingen skal si noe på røykutviklinga ihvertfall. :twisted:

Skal laste opp endel råklipp fra BMWCCN sladdinga der en viss sort E30 turbo er mye eksponert.. :wink:

Skrevet

hehe ja henger en ond over den motoren der:) lars sin har bare rast en gang da.. men hatt mye annet tull... ja du må laste opp den... kommer på sjøen på lørdag.. det blir nok gøy ta med kamera:)

Skrevet

hehe artig å høre :D ja skal prøve å kjøre det litt mere til sommeren:) er ganske gøy.. ja sveisett vannkanaler og piano tråd.under spyling.. orginale råder/stempler :D holder utrolig bra:)

Skrevet

Hei !

Med tanke på att motor holder så bra med orginal innmat, har masse med mappinga på sprutet og gjer, blir dette gjort riktig holder motor meget bra med orginal innmat og :) En kan drite på leggen med smidd innmat og <.p

Stå på, imponerende prosjekt, og en "driver" for oss som ligger litt bak enndå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...