Steffan C Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 På side 20- 21 i dagens VG står det en artikkel om Andreas Vaa. I den forbindelse står det: Råd og tips fra andre bilintresserte som er opptatt av styling og tuning. Prøv www.bimmers.no og www.bilforumet.net Sjekk også Andreas Vaas hjemmeside: www.phatcarz.com . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Se der ja, det er ikke verst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 skal ikke klage på det nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Gratis reklame for bimmers det der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Flott med reklame for forumet, men hva har riskoker'n hans med bimners.no å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Har intrykk av at bimmers er meget godt kjent blant BMW entusiaster iallefall. Siden har jo vært omtalt i media før også, så siden her er vel kjent i andre bil miljø også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Den riskokeren var jo faen så bøs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Den riskokeren var jo faen så bøs! bøs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Den riskokeren var jo faen så bøs! bøs? En bøssebil kanskje? Er eieren dansk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving) bøs bøs a1 (ty. böse) arg, morsk bli b- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Moro! Må få handla VG jeg da. Journalisten forsøkte å få tak i meg da jeg var i New York, så jeg hadde fått en melding på mobilsvaren (som jeg ikke kom inn på), og en SMS.. som jeg svarte ham på. Han lurte litt på trafikk på sidene og slike ting. Vet ikke hvor han hadde fått bimmers fra, men moro at det ble litt publisitet av det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Takk til oss alle... forumet blir jo bare større og bedre for hver dag som går. Med tanke på at det er sommerferie for mange er det for tiden bra med trafikk her inne... selv midt på natten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Uh.. stod i butikken og bladde opp på side 20-21 og skjønte fort at dette måtte være en tråd som ikke var fra i dag.. så det var med andre ord gårsdagens VG jeg skulle kjøpt. Oh well.. Jeg tar gjerne i mot scan/foto av artikkelen på gr@bimmers.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Leste dette..artig med reklame ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Han Paul Walkers eller hva han heter som spiller hovedrollen i 2 Fast 2 Furious har jo signert bilen til Andreas Vaa! Sjekk her ifra hjemmesiden hans: Han virker glad i tusjen hehe Stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå