Vangen Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Heisann alle sammen.. Har søkt litt på forumet uten å finne ut noke særlig om korleis man monterer kromringer til instrument skivene.. Er det noen som kan hjelpe meg med å finne ei "bruksannsvisning" til denne jobben ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2006 Dette var faktisk ganske enkelt. . . . . Kan prøve å forklare for dere som lurer på dette, og har lyst å montere dette selv.. * Der er ei "lippe" oppe ved intrument panelet, ( 2 torks skruer ) skru av de skruene, og ved å vippe den lippen ut. får dere ut intrumentpanelet. * Neste steg er å løsne 2 ledninger som er bak panelet. * Ta ut panelet, og løsn 4 små skruer ( med mitt tilfelle ) med torks nøkkel. *Fjern den lippen oppe som er klipset fast, og de andre klipsene som er rundt baksiden av panelet.. * Deretter så er de bare å løfte dette rett opp, og vips så er du klar til montering av M3 ringer. * Jeg limte ringene med superlim fordi der ikke var noen annen måte å feste det. ( Slik jeg så det) * Så er de berre å sette de sammen igjen etter rekkefølge. pass på at alle deler er på plass og at ingen løse deler kommer i klemm. Vist dere ser at speedometer nålen eller noe annen nål har flyttet på seg, så er de bare å plugge i kontakten igjen. Å den nullstiller seg selv. Send gjerne en pm til meg visst dere lurer på noe.. Dette var faktisk ganske enkelt. http://img127.imageshack.us/my.php?imag ... 8664eq.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Og slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 ChrZZ, du har E36, ikke E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 E36, E46, E90, Phsssss... What's the difference hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2006 hehe.... ChrZZ, instrument skivene dine va tøffe.. spessielt når du har kvit bil.. Viktigt med stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius5PA Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Mye arbeid å få ut selve instrumentpanelet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Nei. Er et par skruer og litt lirking. Video-DIY: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 På E36 er det et rent lite helvete pga kablene til de ulike instrumentene...skal av og på på en spesiell måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå