Stephan.s Skrevet Juli 12, 2006 Skrevet Juli 12, 2006 Er dette mulig på 91 520 som ikke kom med dette orginalt?
Stonescream Skrevet Juli 12, 2006 Skrevet Juli 12, 2006 tror at lufta blir tatt inn gjennom noen plastrør på venstre side fremme i grillen så med litt fikling burde det være mulig å sette på noe filter der. Tror jeg skal tre noe myggnetting eller lignende (nylonstrømpe? ) over dette slik at jeg slipper at bilen blir full av frø og andre "etterlatenskaper" fra trea jeg står parkert under. Bilen står i en oppoverbakke og hver gang jeg starter vifta kommer det flaksende alt fra løvetannfrø til andre merkverdigheter. du kan jo sjekke ut under motordeler på gsbildeler for å se om det finnes noe som passer til din bil. Ut fra hvordan delene ser ut, kan du nok gjøre deg opp en mening om dette vil gå eller ikke.
Morbus Skrevet Juli 13, 2006 Skrevet Juli 13, 2006 pollenfilteret/mikrofilteret sitter/skal sitte under dashboardet rett over girkassen. Luften blir forøvrig sugd inn i dekselet ved vindusviskeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå