-AmunD- Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Jeg har planer omå lakkere bilen min. Bare utvendig i orginal fargen. Vet noen no ca priser på det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 15-20.000 må du nok regne med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Kommer ann på hvor du gjør det, og hvor stor bilen er. Er du i nærheten av skien så ville jeg stikki innom Billakkspesialisten, de gjør det bra og billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 15-25 000kr med allt arbeid hvis det ikke er snakk om rustsveising og slikt. 5-8000kr hvis du gjør allt arbeidet selv og de kun trenger å vaske, ta finpussen og lakkere det hele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Jeg har planer omå lakkere bilen min. Bare utvendig i orginal fargen.Vet noen no ca priser på det ? Hvis du er fra Biri ta kontakt med Kapp billakkering. Han er meget billig og flink! Han skulle ha 12 000-14000 for å hellakkere 7'ern min. Da gjorde han alt, inkl demontering, lakkering og fjerning av småbulker.. BILLIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Jeg har planer omå lakkere bilen min. Bare utvendig i orginal fargen.Vet noen no ca priser på det ? Hvis du er fra Biri ta kontakt med Kapp billakkering. Han er meget billig og flink! Han skulle ha 12 000-14000 for å hellakkere 7'ern min. Da gjorde han alt, inkl demontering, lakkering og fjerning av småbulker.. BILLIG! ikke ille med litt oppretting osv i den prisen.. lønner seg å høre litt "utafor" de store byene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 En hellakkering koster rundt 10 norske festblanketter i Sverige... hvis du selv klargjør bilen (i følge folket på Autopower)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå