Sigbjørn Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2006 Likte fronten din veldig godt. Hvor mye er den senket da ? Jeg er litt usikker hvor mange mm den er senket, men det er i hvertfall akkurat passe lavt nok ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2006 Litt i overkant "tysker stük" på bakhjula og bakpotta må heises høyere opp eller noe, men ellers fin E36 . Ja bakpotta er litt lav, et feste som har løsnet på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 morsom bil... Godt at alle har litt forskjellig smak.. ellers hadde det blitt veldig lite spennende her i verden ( og lite å le av ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Hehe, hver gang jeg ser denne overskriften, tenker jeg: HVA FAEN..hehe Jeg heter Sigbjørn og solgte en e36 325 i vår... (diesel).. Men tenker at nå er fyren ute etter meg..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 De felgene gir meg vann i munnen! Rondell - felgverdenen's BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Meget pen bil Du har vel ingen problemer med den fronten ved enkelte dumper ol? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2006 Meget pen bil Du har vel ingen problemer med den fronten ved enkelte dumper ol? Med bare fronten så går det bra, men med leppa under så blir det ganske så lavt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyE36 Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Kår du fikk tak i fronten din?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Kår du fikk tak i fronten din?! Selger vel alt på både www.koed.dk og www.motortechnik.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 lekker e36 da! Kantfelger er så sinnsykt rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 dette var helrått.. ble bra med valsinga.. ligner litt mer på e46 m3 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 hvilken blåfarge er det`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 Takk skal dere ha:) liker bilen min meget godt jeg også Særlig m-stylinga og felgene. Fargen på bilen er mauritzius blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2007 Da blir det snart turbo på bilen min også. Har handlet det meste av deler, mangler bare wastegate og avlastningsventil. Skal begynne montering når jeg har alle delene, blir ikke gjort noe med motoren med det første siden det blir litt dyrt og jeg er student for tiden. Legger ved noen bilder av delene mine. Turboen er KKK 27/28 m/ ekstern wg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Blir bra dette Sigbjørn! stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå