antiloop Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Var i Oslo i går 12.juli og kjøpte en femmer med 14800 mil på telleverket Bilen er en 523iA shadowline, 97mod. Den er relativt godt utstyrt! Bilen er Cosmo sort metalic og har Montana sorte sports skinnseter noe som også var et krav... Klima Steptronic Servotronic Cruise control ASC 2 sone klima varme i seter Fjernstyrt sentrallås med alarm Shadow line Elektrisk glass takluke M-understell M-ratt Sports seter skinn int. El-solgardin Farget glass Xenon +++ Har handlet litt stuff fra Koed i dag som skal på etter hvert Utvendig utstyr som skal på er facelift lykter 2000- Front lykter Baklykter Side blinklys M-nyrer Øyelokk Krom list til bagasje luka Innvendig: Krom ringer Fra Bilradiospesialisten: Pioneer DEH-P75BT http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1608 iPod2car Elkjøp: iPod Nano 2GB sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 blir tøft det der gleder meg til og se bilder når den er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2006 blir tøft det der gleder meg til og se bilder når den er ferdig Gleder meg til det kommer godbiter fra Koed jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2006 Tar en tur for å sjekke priser på dekk og felger i dag.. Kanskje det blir kjøp også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2006 Har håndvasket bilen og felgene nå i dag.... Ble da ikke så værst. Satser på å få til en maskin rubbing ganske snart for å ta litt vaskeriper etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Pen bil Blir en spennende tråd å følge med på fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2006 Takk! Tror ikke den blir så værst når jeg får på nye lykter.. Ser SCHMIEDMANN har ferie nå.. Etter de kommer seg på jobb igjen blir det bestilling av den lille leppen som skal være på bagasje luka og muligens en frontspoiler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2006 Ser Koed har trekt beløpet av min konto samme dag som jeg bestilte, skulle tyde på at varene er på vei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2006 Har bestemt meg for hvilke felger jeg skal ha på bilen nå.. Bestilt er de også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 De var kjempe fine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2006 Har alltid likt dette mønsteret på slike felger og synes det passer BMW som hånd i hanske.. Alternativet hadde vært BBS CH men da blir man jo helt flådd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2006 Tok en motorvask i dag. Ble som nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2006 Neste mandag blir det proff-rubbing av lakken. Systemet som brukes er http://www.meguiars.no/ Dette får jeg gjort meget billig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Pen bil! Blir knall med de felgene! (merke/type/størrelse?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Bruker produktene fra Meguiars selv, det er skikkelige saker. Motorvasken du gjordet er mo med på å sette prikken over i'en. Meget bra! Hvilke felger er det du har bestillt? Fin bil, men liker ikke ettermontert stereo. Er jo en smakssak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå