Robinvanvik Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 Jepp, orginal xenonlysene er ikke mye å skryte av. Men er sikkert slitt en del glassene dine av eksos etc også. Handle deg en flaske med Plast-x fra Meguiars og poler de opp samtidlig som du monterer nye pærer
antiloop Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Skrevet Juli 31, 2010 Peis på med Amg stusser, får kjøpt billige kopier på ebay som ser prikk lik orginalene. Amg koster ca 11 tusen nytt så kan spare mange tusen der Samt xenon i grøftelys og blåe parklyspærer Hvis du vil kan jeg sende deg et bilde av slik bak enden på mercen min er, har orginalt sportspakken til 211, så da kan du se ca hvordan din vil bli. Robin Hadde du et bilde av bilen din eller?
antiloop Skrevet August 11, 2010 Forfatter Skrevet August 11, 2010 Har nå fått skiftet til 6000k Xenon pærer i hovedlysa, hvite parklys pærer og et 6000k xenon sett til tåkelysa. AMG eksoshaler er også på plass.
Robinvanvik Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 Håper for all del at du kjøpe Can-bus kit til tåkelysene dine. Ellers kommer du til å slite med blinkling desverre.
Robinvanvik Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Blitt pen ja Hvor kjøpte du endestussene?
antiloop Skrevet September 25, 2010 Forfatter Skrevet September 25, 2010 Blitt pen ja Hvor kjøpte du endestussene? I israel faktisk, gjennom Ebay..
antiloop Skrevet September 25, 2010 Forfatter Skrevet September 25, 2010 Finnes ikke mercedes forum? Er det et problem for deg eller?
T.H.O Skrevet September 25, 2010 Skrevet September 25, 2010 Finnes ikke mercedes forum? Jeg tenkte det samme Har mercefreaken, men det er vel relativt lite besøkt.. Ellers var det jo en fin gubbebil du har der antiloop
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå