bingo Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Kjempe fin bil du har fått deg der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 25, 2010 Forfatter Share Skrevet September 25, 2010 Kjempe fin bil du har fått deg der! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 forume heter jo bimmers så synes det er litt teit å legge ut bilder på bilder når du bytter ut en fantastisk bmw i en drosje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 forume heter jo bimmers så synes det er litt teit å legge ut bilder på bilder når du bytter ut en fantastisk bmw i en drosje +1 holder med at du legger ut 1-2 bilder i tråden du allerede hadde.. Show-off tråd for mercedes kan du lage andre steder ; ) ps. bilen trenger senk og brede felger =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Ingen som tvinger dere å se og skrive i min tråd. Selv om jeg har kjøpt meg et annet merke som hovedbil akkurat nå så har jeg jo fortsatt bmw i mitt hjerte og jeg er fortsatt eier av en E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 forume heter jo bimmers så synes det er litt teit å legge ut bilder på bilder når du bytter ut en fantastisk bmw i en drosje Get a life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Strøken bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 forume heter jo bimmers så synes det er litt teit å legge ut bilder på bilder når du bytter ut en fantastisk bmw i en drosje taper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Jeg tar meg ikke så veldig nær av slike typer. Men fortsetter de å pisse i min tråd så skal de få piss tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Strøken bil! Takk!! Den er rimelig bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Kjempe fin bil du har fått deg der! Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tolsen Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Skeiv eksos på høyre sida på taxien din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 fått nye spillern nå da? ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 fått nye spillern nå da? ☺ Den er ikke sluppet enda. Mest sannsynlig blir den sendt til uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Har ikke orket å lese langt nok tilbake i tråden til å få med meg hvilken motor det sitter i Mercedesen pga tregt nett, lyst til å si meg det? Ser forholdsvis bra ut den altså, ser fin ut i lakken hvertfall. Hvor langt hadde den gått når du fikk den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå