antiloop Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Skrevet Juli 18, 2006 Jeg har bestilt ASA AR1 19" front polerte fra Sharif men får ikke noe tilbake melding på bestillingen! Skal montere spilleren i morgen! Håper det dukker opp noe fra Koed snart også... Begynner å klø i fingrene nå
antiloop Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Skrevet Juli 18, 2006 Bruker produktene fra Meguiars selv, det er skikkelige saker. Motorvasken du gjordet er mo med på å sette prikken over i'en. Meget bra! Hvilke felger er det du har bestillt? Fin bil, men liker ikke ettermontert stereo. Er jo en smakssak! Hadde vel helst ville hatt det orginalt jeg også men når man skal ha skikkelig anlegg med forsterkere så er det ikke så mye valgmuligheter med det originale..
antiloop Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Skrevet Juli 19, 2006 Er litt småamper nå i kveld. Skulle som sagt få inn ny-spilleren hos Bilradiospesialisten. Bestilte time for å få dette på plass forrige onsdag og hadde time i dag klokken 15.00. Tror du faen meg ikke de hadde glemt å bestille ramma som skal være rundt spilleren... Har også vært i kontakt med Koed i dag angående varene derfra, de blir sendt fra Danmark på fredag fortalte Geir. Fremdeles ikke noe tilbakemelding fra Shariffen på felgene... hrmf..
Steffan C Skrevet Juli 19, 2006 Skrevet Juli 19, 2006 Gratulerer med ny pen og godt utstyrt E39. Og med dine oppgraderings planer kommer dette til å bli en nydelig BMW . Syns også du bør skaffe deg M fangere, veldig pent på E39 det .
antiloop Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Skrevet Juli 20, 2006 Har selvsagt luktet på m-fangere. Det kommer selvsagt på hvilken pris jeg får de for.. En fordel er jo at jeg får gratis lakkering da, trenger kun å kjøpe lakk..
antiloop Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Skrevet Juli 20, 2006 Fikk fikset meg et sett original xenon lykter nå i kveld med tennere og pærer
antiloop Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Skrevet Juli 21, 2006 Ingen montering av spiller enda heller, mangler fortsatt ramme rundt spilleren.. Kjøpte meg en forsterker i dag som skal monteres i helga! http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1073
antiloop Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Skrevet Juli 26, 2006 Ja ja ting tar tid og da kan det gjerne bli en del forandringer! Hadde lagt inn bestilling hos Sharif på felger men de svarer selvfølgelig ikke på henvendelser så jeg dro til Trondheim i dag og kjøpte TSW felger i stedet i 18" Forandring ble det også på spiller til bilen, var på Bilradiospesialisten i dag og fikk montert styring av spiller fra knappene på rattet, ipod adapter og ramme til den nye spilleren Spilleren bestilte jeg i USA. Halv pris i forhold til Bilradiospesialisten på Pioneer DEH-P9800BT er jo ikke å forakte.. Felger og dekk blir hentet i morgen og selvfølgelig montert.. Varene fra Koed er også underveis ankommet Oslo så det er håp nå..
_CoZm|C_ Skrevet Juli 26, 2006 Skrevet Juli 26, 2006 sleng opp et bilde over hvordan konsollen din ble med spilleren..
antiloop Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Skrevet Juli 26, 2006 Det kommer selvsagt når jeg får spilleren.
antiloop Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Skrevet Juli 27, 2006 I dag har det skjedd litt nytt med nybilen. Har fått på nyfelgene i dag! TSW Kyalami med Yokohama dekk 225/40/18. Har også skrudd fast JBL forsterkeren som jeg fikk tak i før helgen. Skrudde først fast en treplate under hattehyllen, deretter skrudde jeg forsterkeren fast i den! Har også lagt opp styrestrøm og rca kabler fra dashen til bagasje rommet og koblet til forsterkeren. Strøm og jordings kabel blir ordnet med i morgen. Fikk også Xenon lyktene i dag som jeg kjøpte av en kar fra østlandet komplett med tennere. Varene fra Koed har ankommet Trondheim, det samme har spilleren. Håper jeg får dette i morgen...
Steffan C Skrevet Juli 27, 2006 Skrevet Juli 27, 2006 Se her ja, pene hjul. Men synd det ikke var litt større dimensjoner på kant og dekk, ihverfall bak . Kongepris på xenon forresten .
antiloop Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Skrevet Juli 27, 2006 Ja ble en flott pris på lyktene, må ha nye pærer men grisebillig likevel..
Hylland Skrevet Juli 28, 2006 Skrevet Juli 28, 2006 Dette blir ufattelig bra, men likte bedre dei flegene du bestilte hos Sharif, men som du selvfølgeleg ikkje fekk!!!
antiloop Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Skrevet Juli 28, 2006 Ikke så stor forskjell på ASA og TSW! Samme mønster og kromkant men TSW har deksel over muttrene.. Det er kanskje det som gjør ASA felgene litt tøffere at de ikke har dette dekselet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå