antiloop Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Skrevet Juli 28, 2006 Ikke mye som har skjedd i dag! Har testet xenon lyktene i dag for å sjekke at tennerne fungerte som de skulle, noe de også gjorde. Bestilt nye xenon lamper hos Dybvik..
antiloop Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Skrevet Juli 29, 2006 Pene felger, men litt for liten kant synst eg Jeg er ikke særlig glad i kantfelger så derfor kjøpte jeg disse..
antiloop Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Skrevet Juli 31, 2006 Har montert spilleren i kveld! Kjøpte den på megabillig.com
Brættis Skrevet Juli 31, 2006 Skrevet Juli 31, 2006 Hvordan gikk det med maskin rubbingen? Ble du fornøyd med resultatet? Tror du det er mulig for flere å få Gò pris på varm polering hos de som fixet det til deg?
antiloop Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Skrevet Juli 31, 2006 Det er ikke blitt utført enda på grunn av ferie, håper å få gjort det denne uka! Han som rubber har tidligere tatt min 320i og den var meget falmet i lakken! Resultatet var nesten ikke til å tro.. Han kan sikkert ta din også men det må selvfølgelig avtales.. Skal nevne det for han..
antiloop Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Skrevet Juli 31, 2006 Her er et par bilder like etter han tok min320i
bizzy Skrevet Juli 31, 2006 Skrevet Juli 31, 2006 Hvordan gikk det med maskin rubbingen?Ble du fornøyd med resultatet? Tror du det er mulig for flere å få Gò pris på varm polering hos de som fixet det til deg? Slenger meg på denne jeg også Pm meg viss det er mulig
antiloop Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Skrevet Juli 31, 2006 Noen bilder etter at spilleren ble montert! Denne heter Pioneer DEHP980BT som er den amrikanske versonen av DEHP9800BT.
antiloop Skrevet August 1, 2006 Forfatter Skrevet August 1, 2006 Styring av ipod gjennom pioneer spilleren er helt genialt Fikk varer fra Koed i dag..
Stian Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 Nice car. Kva blei totalsummen på spelaren? Dårleg med bilder i det siste inlegget ditt.. Edit? Du har vell ikkje lagt heimekinoen på hylla?
antiloop Skrevet August 1, 2006 Forfatter Skrevet August 1, 2006 Spilleren kom på 3600,- + moms Vært lite med film i det siste! Har lastet ned over 50 dvd filmer de 2 siste månedene så jeg har nok til høsten.. Bygging av nytt kinorom blir også snart...
Stian Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 Det var ein ok pris. Høyrest bra ut. Ser etter hus eg no, slek at eg får mitt eige dedikerte rom og.
antiloop Skrevet August 1, 2006 Forfatter Skrevet August 1, 2006 Det var ein ok pris.Høyrest bra ut. Ser etter hus eg no, slek at eg får mitt eige dedikerte rom og. Kjøper huset vi leier leilighet i vi nå! Blir bare flytting til 1 etasje og kjelleren er min! bare min..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå