antiloop Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2006 Og der var det jammen meg Xenon på fjærnlysene også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Ser utrolig bra ut. Tror jeg må kjøpe meg ett sett til, kansje vi skulle få til ett gruppekjøp tilbud hos Dybvik igjen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2006 Ser utrolig bra ut. Tror jeg må kjøpe meg ett sett til, kansje vi skulle få til ett gruppekjøp tilbud hos Dybvik igjen . Nå har jeg egentlig det jeg trenger av lys da men det hadde vært moro hatt noe i tåkelysene også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 2, 2007 Forfatter Share Skrevet April 2, 2007 En liten oppdatering: Nye sommerhjul fra AC/Schnitzer er kjøpt inn i 19" Ellers er det bestilt en del utvendig styling som m list til bagasjeluken, taksenker, speil og M5 frontfanger Innvendig: interiør lister i sølv, Automat girkule, og hånbrekk i samme farge og noen andre småsaker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Blir bra dette antiloop! Skal vi satse på en liten Lånketur i år også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 2, 2007 Forfatter Share Skrevet April 2, 2007 Ja det må vi helt klart få til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 BMW på Lånke er vel 3 juni ? NGK har vel treff der i slutten av april. Må vel få med seg det og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 3. juni er jeg i Bulgaria så det blir nok vanskelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Bare å ta fly opp igjen det Flyplass på Stjørdal så Kommer å henter deg jeg vettu HEHE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 Sponser du biletten du så er det greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 Det er da vel mange biltreff framover nå som ikke er i BMW regi også som vi kunne ha besøkt..!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Jepp. NGK sitt treff er vel det største i Trøndelag. Må få med seg det : http://www.nordmoregatebilklubb.com/for ... .php?t=626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 Jepp. NGK sitt treff er vel det største i Trøndelag. Må få med seg det : http://www.nordmoregatebilklubb.com/for ... .php?t=626 Se der ja! Der har vi en date.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 Bestilt fra Ebay. Sorte nyrer Girspake Håndbrekk Taksenker M-leppe Speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå