antiloop Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2007 Gode sjanser for det ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Vurderer sterkt de felgene der selv. Veldig fin bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2007 Vurderer sterkt de felgene der selv. Veldig fin bil du har! Blir det ekte saker da eller felger fra RH? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Blir nok ikke ekte saker nei, lommeboka strekker ikke så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 Lenge siden det har vært noen oppdateringer her nå! Fikk nytt lys til AE ringene i dag fra USA slik at de matcher fargen på Xenon lysene. Ellers så ble det bestilt facelift baklykter fra USA i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 Lakkerte lister i sølv. Fant også en mobil holder fra Nokia i sort og sølv som machet listene fint. Ny sub-woofer fra Focal har også kommet på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 Bilen skal hel lakkeres i løpet av sommeren og da kommer full M5 styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2008 Nye facelift baklykter kom på Lørdag. Kjøpt på Ebay for 300,- + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_ Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Fikk nytt lys til AE ringene i dag fra USA slik at de matcher fargen på Xenon lysene. har du link til disse? skulle hatt sånne jeg. å link til xenonsettet du kjøpte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 Disse kan også kjøpes her i Norge på Dioder.no men er noe dyrere enn USA. Xenon settet et helt vanlig sett med H7 pærer! Disse settene kan kjøpes på Finn.no til +/- 1000 lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 Da har jeg bestemt meg for å gå over fra BMW til Mercedes en stund framover. Det mest naturlige valget for min del hadde vært å ha kjøpt en E60 nå men jeg synes de er rett og slett stygge så derfor går jeg heller for noe som ligner mer på min E39, nemlig W211. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmen Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 E60 er jo pent! ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 e 60 stygt ???? HJELP !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 E60 stygt å den drosjen fin? ikke helt eni nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå