mk1 black limited Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 ...og hvorfor i all verden vil man det? Jo, for da kan man styre en CD-veksler, det kan man ikke med Reverse-spilleren! Har fått tak i en rimelig Business-utgave med MID (altså displayenheten). Er det bare å bytte - plug and play? Og deretter - jeg antar at jeg må legge kabling fra den nye spilleren til veksleren (som jeg ikke har enda) i bagasjen (har en Touring)? Er det en kabel, eller er det flere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Den du har kjøpt passer i alle E39 (5 serien) etter 06/2001. Har du tidligere modell trenger du en hovedadapterkabel til kr 400 og antenneadapterkabel kr 150 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1 black limited Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2006 OK, jeg har en '97 så da trenger jeg vel det. Dette er ikke noe man kan plukke ut av delebilen den nye spilleren kommer fra regner jeg med? Du har ikke tilfeldigvis delenr. som jeg kan gi til BMW når jeg bestiller dem? Og - vet du noe om kabelen som skal gå fra spilleren til CD-veksleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Dette var bare noe jeg fant på nettet, mulig du kan finne noe mer her http://www.bmw-e39.de/ http://www.bmwdiy.info/ http://www.bimmerdiy.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Etter det jeg forstår har du fått tak i den nederste delen av Businessutgaven. Den er todelt ja. Problemet ditt er av reverse delen er i et helt stykke. Den er ikke todelt. Så du må få tak i den øverste delen også. Så må du få montert inn en bunt med ledninger som skal gå til displaydelen. Den sitter ikke i biler som har Reversespilleren. Sjekk opp med en BMWforhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1 black limited Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2006 Neida, det er snakk om begge delene, både MID og kassettdelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Det var jo bra da Men du trenger fremdeles kabelsettet som skal inn i displaydelen. Ang. vekslerkabelen så er det egentlig to stk. Men den ene er konstant spenning, tenning og jord. Det finner du på venstre siden i bagasjerommet. Så er det hovedkabelen som skal mellom spiller og veksler. Den er i det korteste laget. Men hvis du legger den fra spilleren, på skrått under tepper rett foran førerstolen og rett bakover rekker den akkurat bak til der veksleren står originalet. Tror det kabelsettet koster 300-400 kr. hos BMWforhandleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1 black limited Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2006 Tusen takk for tips - skal prøve å plukke deler fra en delebil i morgen, så får vi se hva jeg finner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1 black limited Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2006 Da var jobben gjort og ny IRIS med Business kassettspiller montert. I følge instruksjonene som fulgte med kabelen fra BMW skulle det ta en halvtime, vi brukte vel noe sånt som 3, halve dashbordet måtte jo ut... Så nå trenger jeg bare en CD-spiller evt. CD-veksler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå